A mai napig vannak a világnak olyan részei, ahol az ősinek számító cserekereskedelem a mindennapok része.
Így lehetsz milliomos az Instagramon gagyi mémek posztolásával: elképesztő, mire nem képes a Z generáció
Luke Lintz, miután 2016-ban megelégelte a vezetékes fejhallgatók okozta kellemetlenségeket az edzőteremben, testvérével összesen 10 000 dollárból indított vállalkozást. A fiúk vezeték nélküli fülhallgatókat importáltak Kínából, majd sikeresen értékesítették azokat Instagram oldalukon keresztül, míg hamarosan több mint 600 000 dolláros bevételre nem tettek szert vállalkozásukkal - írja a Business Insider.
A 2016-ban mindössze 16 éves Luke Lintz az edzőteremben használt vezetékes fejhallgatók okozta kellemetlenségeket megtapasztalva úgy döntött, hogy kiaknázza a vezeték nélküli fejhallgatók piacán rejlő lehetőségeket. Az Apple AirPods megjelenésének évében Lintz és testvére 10 000 dolláros saját megtakarításából rendelt Kínából vezeték nélküli fülhallgatókat, amelyeket Instagramon értékesítettek tovább, mémoldaluk segítségével.
Már az első hónapban sikerült minden darabot eladniuk, ráadásul a fiúk vállalkozása gyorsan növekedett: 2018-ra több mint 600 000 dolláros bevételre tettek szert. Sikerük titka a közösségi média és az online platformok nyújtotta lehetőségek kihasználásában rejlett - mindez néhány évvel korábban még elképzelhetetlen volt.
Bernhard Schroeder, a San Diego State University Lavin Entrepreneurship Center Programjának igazgatója szerint ma már sokkal könnyebb e-kereskedelmi oldalt indítani, mint korábban, ugyanis az elmúlt évtizedekben jelentősen megváltozott a vállalkozói környezet. A közösségi média marketingje, az olcsó üzleti szoftverek és az adatelemző eszközök mind csökkentették az induló költségeket, megkönnyítve a vállalkozásindítást, a Z generáció fiataljai pedig otthonosan mozognak az új környezetben.
Lintz vállalkozása sikeresen alkalmazkodott a változásához: miután túlvásárolta magát és adósságot halmozott fel, PR-cégként strukturálta újra tevékenységét. Az így létrejött HighKey sikeresen használta fel az Instagramot új ügyfelek szerzésére és márkaépítésére, ugyanis a mai digitális világban a személyes márka építése kulcsfontosságú komponensévé vált a vállalkozói sikernek. Lintz példája is azt mutatja, hogy a stabil online jelenlét segíthet a vállalkozói hitelesség kiépítésében.
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Bár az új vállalkozások jelentős része nem képes hosszú távon fennmaradni, az újonnan hozzáférhetővé vált digitális eszköztár nyújtotta lehetőségek révén egyre többen próbálkoznak eredeti ötleteik megvalósításával. Az innovatív technológiák és platformok lehetővé teszik a vállalkozók számára, hogy kisebb erőforrás felhasználásával is nagyobb sikereket érhessenek el.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.