Eladó a Káptalantóti piac azon területe, amelyen az egyetlen állandó vendéglátóhely is működik, a telken 30 árusnak állandó bérleti szerződése van.
Sebesen terjeszkedik vidéken a magyar élelmiszer-startup: az egész országot meghódíthatja
Az élelmiszer-pazarlás egy globális probléma, amely nemcsak a környezetre, hanem a gazdaságra és a társadalomra is negatív hatással van. A világon évente több mint egymilliárd tonna étel kerül a szemétbe, miközben sokan éheznek vagy alultápláltak – írja a HelloVidék.
A HelloVidék cikke szerint Magyarországon is komoly kihívást jelent az élelmiszer-pazarlás, hiszen évente mintegy 1,8 millió tonna étel végzi a kukában. A pazarlás legnagyobb része a háztartásokban és a vendéglátóiparban történik, ezért fontos, hogy mind a fogyasztók, mind az éttermek és boltok lépéseket tegyenek az élelmiszer-hulladék csökkentésére.
A HelloVidék a 2020-ban négy egyetemista által létrehozott Munch nevű magyar startup PR és CRM menedzserével készített interjút. Belayane Najoua a HelloVidéknek elmondta, hogy a cég célja már a kezdetektől az volt, hogy egy olyan forradalmat hozzon létre a vendéglátásban és az emberek gondolkodásában, aminek a segítségével megszüntethetővé válik az élelmiszer-pazarlás. Mára három országban, több mint 200 városban vannak jelen és az elmúlt három évben a Munch-on keresztül már több mint 1 millió adag ételt mentettek meg.
Jelenleg 190 városban vagyunk jelen Magyarországon és a fő fókuszban a magyar nagyvárosok vannak, mint például Szeged, Debrecen, Pécs, Nyíregyháza, Győr, Sopron, Szombathely, Kaposvár, Székesfehérvár. Jelenleg már minden felsorolt városban jelen vagyunk, viszont szeretnénk megerősíteni a jelenlétünket és folyamatosan keressük az új partnereket. A végcél viszont az, hogy Magyarország minden egyes pontján teremthessünk lehetőséget az ételmentésre.
– közölte Belayane Najoua. Hozzátette, a Munch egy abszolút win-win szituáció, hiszen a partnereik az aznap megmaradt ételeket töltik fel a platformra, amit máskülönben kidobnának a kukába, ráadásul még emelt díjat is kéne fizetniük az élelmiszer-hulladék elszállításáért, így az extra költségből bevételt tudnak generálni.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Ha kíváncsi vagy, hogyan mérhető a Munch hatása az ételpazarlás csökkentésére és a környezetvédelemre, vagy hogy a cég milyen kihívásokkal szembesül a működése során, akkor kattints a HelloHázra és olvasd el az interjút.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.