Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében.
Ez a világ legértékesebb ruházati márkája: évek óta vezeti a listát, de nagyon jön fel a francia vetélytárs
A Nike Inc. amerikai sportszergyártó lett a legértékesebb márka a világon a ruházati cikkek és kiegészítők kategóriájában a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat összegzése szerint. A listán a világ 50 legértékesebb ruházati márkája szerepel.
A Nike azóta őrzi a listavezető helyét, hogy a Brand Finance 2015-ben bevezette ezt a kategóriát. Az amerikai gyártó tulajdonában lévő márka értéke 31,3 milliárd dollár, ami 5,6 százalékkal alacsonyabb az egy évvel korábbihoz képest. Megtartotta második helyét a francia Louis Vuitton is, amelynek a márkaértéke 12,2 százalékkal, 26,29 milliárd dollárra nőtt.
A tavalyi negyedik helyről a harmadik helyre jött föl egy másik francia luxusmárka, a Chanel, amely erőteljes, 27 százalékos márkaértéknövekedést ért el, 19,39 milliárd dollárra. A negyedik helyre csúszott a Gucci 17,8 milliárd dolláros márkaértékkel a tavalyi 18,11 milliárd dollárról.
A minősítés összeállítói kiemelték a kínai Bosideng márkát, amely sikeresen megvetette lábát az európai piacon. A cég márkaértéke 12 százalékkal, 1,9 milliárd dollárra emelkedett, ami a 47. helyhez volt elég a listán. A Bosideng több üzletet nyitott Európában, együttműködött neves tervezőkkel, köztük a Hermes korábbi kreatív igazgatójával, Jean Paul Gaultier-vel, és számos nemzetközi divatbemutatón vett részt.
A leggyorsabban növekvő márka a francia Celine divatházé: egy év alatt a márka értéke 51 százalékkal, 2,9 milliárd dollárra emelkedett. A jelentés összeállítói szerint, ahogy a fenntarthatóság egyre nagyobb hajtóerővé válik a ruházati márkák között, olyan globális gyorsdivatházak, mint a H&M és a Zara márkaértéke csökken, az előbbinek a márkaértéke 26 százalékkal, 9,4 milliárd dollárra, az utóbbinak pedig 15 százalékkal, 11 milliárd dollárra esett.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.