Az emelkedő árak miatt a svájci vásárlók egyre inkább a nagyobb szupermarketeket vagy a határon túli vásárlást választják.

Ezt rengetegen elrontják, amikor a nyári szabadságot tervezik: ősszel nézhetnek majd nagyot
Önképzéssel, kapcsolatépítéssel, szervezetfejlesztéssel és az értékesítési stratégia újragondolásával érdemes tölteni a nyári leállás időszakát, hogy a produktivitáson ne essen csorba az uborkaszezonban sem - derül ki a Comline Budapest összefoglalójából. A kis és középvállalatok egyik kihívása az, hogy megőrizzék értékesítési számaikat akkor is, amikor beköszönt az irodában a hőség, a partnerek pedig a dolgozókkal együtt nyári szabadságra vonulnak. Így is meg lehet őrizni a produktivitást, ami főként tervezés kérdése. Az igazi uborkaszezon megelőzéséhez három plusz egy tippet gyűjtöttünk össze.
1. Uborkaszezon vagy lehetőség a fejlődésre: önképzés
Ha megérkezik az irodába is a nyári hangulat, negyedére csökken a kollégák száma és a partnerek is hirtelen inaktívvá válnak, akkor jön el az önképzés ideje. Az összes online kurzust elő lehet ilyenkor szedni a korábban bekönyvjelzőzött, félretett videók és oktatóanyagok ideje elérkezett! Az új tudásanyag az őszi időszakban vissza fogja hozni a befektetett munka árát, hiszen most van itt az ideje annak, hogy elmélyítsük a tudásunkat és amikor az év végi hajtás ideje jön el, hasznosítani tudjuk.
2. Amire sosem lehet elég időt szánni: kapcsolatépítés
A jól időzített kávézós találkozók vagy munka utáni események szervezésének ideje elérkezett. Persze a szabadságok miatt ezt érdemes előre megtervezni, hiszen ilyenkor van lehetőség azokat a találkozókat összehozni, amelyekre év közben szinte sosem jut elég idő. A kapcsolatok ápolása időigényes feladat, azonban a nyári időszakban ez akár élvezetes és gyümölcsöző is lehet, ha tudunk élni az alacsonyabb munkaterhelés adta lehetőségekkel.
3. Régóta gondolkodsz rajta, de sosem volt rá idő: szervezetfejlesztés
Minden fejlődésben lévő vállalat életében eljön az a pillanat, amikor a szervezet fejlesztése, átalakítása szükségessé és időszerűvé válik. Ennek a folyamatnak a kidolgozása meglehetősen sok energiát és időt vesz igénybe, amit sokan a nyári szezonban terveznek meg, a megvalósítást pedig az év végére időzítik. Érdemes a nyarat tehát bölcsen használni, és előkészíteni a szervezetfejlesztés alappilléreit.
+1. értékesítési stratégia újragondolása
Az év végével az értékesítési számok kiértékelésekor sokan vissza szokták sírni a nyári uborkaszezont, amikor lehetett volna egy kis pluszt beletenni és nem hagyni, hogy ellaposodjon az értékesítés, csak azért, mert nyár van. Ezt is érdemes előre tervezni, nyári promócióknak, extra kedvezménynek, ajánlatoknak teret engedni, hogy a legtöbbet ki lehessen hozni a szezonból.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az évente 120 cég közel 2000 értékesítőjét képző magyar tréningcég, a Comline Budapest jelenlegi, hazai ügyfélállományán azt tapasztalja, hogy a tétlenséggel töltött nyári uborkaszezon meglátszik az év végi eredményeken, érdemes lehetőségként gondolni rá, és nem elhanyagolni ezt az időszakot. “A nyári szezonban a legfontosabb, hogy a szabadságolás és az alacsonyabb munkaterhelés ellenére ne legyünk tétlenek, találjuk meg ennek az időszaknak a hasznát és hozzuk ki belőle a lehető legtöbbet” - mondta el Nagy Béla, a Comline Budapest tulajdonosa és vezető trénere.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


