Eladó a Káptalantóti piac azon területe, amelyen az egyetlen állandó vendéglátóhely is működik, a telken 30 árusnak állandó bérleti szerződése van.
Így lehet felvirágoztatni a semmiből egy vállalkozást: ez a legfontosabb, amit a vezetőnek tudni kell
A Cápák elsődlegesen nem a termékbe, hanem az emberbe fektetnek be. Idén 22 vállalkozás kapott pénzt, és mindennél világosabban kiderült az is, hogy a fiatalokban rejlő digitális készségek mennyire fontosak - adta hírül az RTL Híradója.
Véget ért a Cápák között 5. évada, ahol ha lég jó ötlettel érkeztek a játékosok, akár több nagyragadozót is horogra akaszthattak. Az idei adásban a cápák összesen 22 vállalkozásban láttak fantáziát. "Kifejezetten üdítő volt látni, hogy rengeteg fiatal jelent meg az 5. évadban" - mondta Nagy Bálint, a Pénzcentrum lapigazgatója, aki számára igazán meglepő volt, hogy már-már világmárkákhoz hasonló közösségi hálót tudtak felépíteni a fiatal vállalkozók.
"Ami egy olyan marketingérték lehet, ami szép jövőképet mutat" - tette hozzá. A Pénzcentrum lapigazgatója kiemelte azt is, hogy a fiatalokban nagyon értékes az a digitális tudás, ami nagyon hiányzik az idősebb generáció hazai vállalkozóiból. A műsor mottója pedig továbbra is maradt, itt a zsűri elsődlegesen nem a termékbe, hanem az emberbe fektet be. Ezt a riportban többek között Tomán Szabina is megerősítette.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.