Lakatos Zsolt a Beszéljünk órákról című csatornájának videóival heti egy-kétmilliós nézettséget produkál.

Ez a forradalmi újítás veheti el a magyar háziasszonyok munkáját: egy szavuk sem lehet ezután
Forradalmasítja az otthoni főzést a FAZÉKBA! rapid konyha, amely márciusban indított kampányhajrát a Brancs közösségi piacterén. Elsőként jelentek meg a piacon forradalmi ötletükkel, amivel újra definiálják az otthoni főzést: Teljesen konyhakészre gyártott, előre kiporciózott és előkészített hozzávalókkal játékká egyszerűsítik a főzést, amelynek csupán a befejező műveletei maradnak a házigazdákra.
Az izgalmas ötlet több szempontból kecsegtető: nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek, tulajdonképpen csak a számunkra előre összeaprított hozzávalókat kell kifőznünk. Amiben gyakorlatilag a világon egyedülálló a FAZÉKBA! szolgáltatás, hogy ilyen mértékben előkészített alapanyagokat sehol sem kínálnak a szolgáltatók. A képes főzési útmutatók segítségével, csak „be kell dobni a FAZÉKBA!” a megadott sorrendben a grammra kimért és előkészített összetevőket.
A program elsősorban azoknak szól, akik szeretnének minőségi alapanyagokból főzni, de nincs idejük vagy lehetőségük arra, hogy az ország különböző pontjairól összeszedjék a kistermelői, vegyszermentes gazdálkodóktól származó hozzávalókat. Az alapanyagokat fenntartható módon működő kisgazdaságokból érkeznek, ahol a csirkék a szabadban szaladgálnak, a malomban nem használnak adalékanyagokat, és a zöldséget vegyszermentesen termesztik.
A tulajdonos-ötletgazda Gyulayné Bori elfoglalt üzletasszonyként, 3 fiúgyermeket nevelve szembesült a kihívással, hogy egészséges és finom ételeket biztosítson a család számára, a súlyos időzavar ellenére is. Saját nehézségei, kihívásai alapján dolgozta ki a FAZÉKBA! programot; a XXI. század otthon főzési szolgáltatását.
Közösségi finanszírozással válnának országossá
A Brancs kampány célja, hogy a szolgáltatás országszerte elérhetővé váljon, mivel ezzel a lehetőséggel mindeddig csak a budapesti és Tordas környéki családok élhettek. A Brancs közösségi kampányában való bemutatkozással egy hőtartó, strapabíró csomagolás kifejlesztése és az ismertség növelése a cél, hogy az ország bármelyik szegletébe eljusson ez a kényelmi szolgáltatás.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


