Dibusz Dénes szerette volna akár egyszerre befejezni a válogatott karriert kapustársával, de erre már nem lesz lehetősége.

Itt a menetrend: ekkortól tűnnek el a foodpandás futárok a magyar városokból, ez lesz helyettük
Március 28-án tartott sajtótájékoztatót az eddig foodpanda, de ezentúl foodora néven működő ételfutár cég. Az eseményen a Pénzcentrum is részt vett, itt hivatalosan is bejelentették, hogy a cég nevet vált és foodora néven folytatja tovább. Az átállás április 11-től kezdődik. Lapunk kérdésére az ügyvezető beszélt az elmúlt időszak drasztikus szállításiköltség-emelkedéséről, és ennek okairól is.
Ahogy az már a futárokkal való belső kommunikációból a múlt héten kiderült, ismét nevet vált a foodpanda, és ezentúl foodora néven fogja folytatni szolgáltatását. A hírrel kapcsolatban a vállalat március 28-án tartott sajtótájékoztatót, amin a Pénzcentrum is részt vett, ezen többek között hivatalosan is elhangzott:
"a foodpanda márkanevet fog váltana, az új nevünk foodora lesz" – mondta el Radeczky Zoltán, a foodpanda jelenlegi ügyvezetője, aki 5. hónapja tölti be a posztját. A vezető elmondta, a foodpanda tulajdonosa, a Delivery Hero létrehozott egy 8 országból álló csoportot Európában, és ennek része a magyar piac is. A tulajdonos pedig azt szerette volna, hogyha ebben a 8 országban egyetlen brand működjön - ez lesz a foodora.
Radeczky Zoltán elmondta a névválasztás nem véletlen (igaz a magyar Dóra szóhoz nincs sok köze, a szerk.), ez egy amerikai és olasz szójáték eredménye, food (étel) + ora (most). Aki helyesen akarja kiejteni majd a jövőben az hosszú ékezetekkel teheti meg, úgy mint fúdóra. Az ügyvezető beszámolt az átállás menetrendjéről is, azaz hogy a felhasználók mikortól fogják látni az új brandet, ezek a következők lesznek:
- április 11. iOS és web frissítés,
- április 17. android frissítés,
- május 1. indunl az új brand kampánya.
Az ügyvezető elmondta azt is, számításai szerint május végére már az összes futárok az új branddel ellátott egyenruhát fogja viselni. Radeczky Zoltán beszámolt arról is, hogy az új névvel együtt egy új, havi előfizetéses rendszert is bevezetnek. Ez foodora pro néven fog futni, erről konkrét számszaki adatokat nem osztott meg az ügyvezető, de azt elmondta, terveik szerint a leendő előfizetés "annak aki 2-3-szor már rendel egy hónapban, annak minden bizonnyal meg fogja érni".
Radeczky Zoltán a Pénzcentrum kérdésére elmondta, hogy az elmúlt időszak drasztikus szállítási költség emelkedése eredendően két fő okra vezethető vissza: az egyik, a KATA beszántása, a másik pedig az üzemanyagárak drasztikus emelkedése volt. Az ügyvezető elmondta, ez nem csak náluk, de az egész iparágban hasonló hullámokat vetett. Radeczky Zoltán úgy fogalmazott,
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
minden egyes áremelés azt a célt szolgálta, hogy a futároknak ezt vissza tudjuk forgatni.
Az ügyvezető arról is beszélt, a magyar vásárlók rendkívül érzékenyek a szállíási költségre, még akkor is, hogyha ez a kosárérték elenyésző hányada is. Arról is beszélt, ez abból is látszik, hogy amikor díjmentes szállítási kampányt indítanak egy étteremmel, akkor drasztikusan megnő a rendelési szám. Radeczky Zoltán kiemelte, érzik az áremelések hatását a vásárlókra nézve, ezért is vezetik majd be az előfizetéses, havi díjas rendszert.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


