A Nitrogénművek Zrt. megállapodott kötvénytulajdonosaival a 200 millió euró értékű kötvényei futamidejének meghosszabbításáról.

Először a világon Komáromban használják a kiterjesztett valóságot gyártási környezetben - mondta el a Business Menü Bombera Krisztinával interjúsorozat nyolcadik epizódjának főszereplője Tálos Péter, a Menedzserszövetség Év Menedzsere Díj kitüntetettje.
Tálos Péter közel 20 évedolgozik a Foxconn magyarországi leányvállalatainál vezetőként. A Foxconn a világ egyik legnagyobb árbevételű vállalatcsoportja, minden kontinensen jelen van, és több mint egymillió embert foglalkoztat.
Komáromban az augmented reality-t, azaz a kiterjesztett valóságot használják gyártási környezetben, ez pedig globális szempontból is újdonságnak számít. Egy AR-szemüveggel a tesztcsarnokban körbenézve nem csupán az eszközöket látja a felhasználó, hanem az eszközök paramétereit, tulajdonságait is, és virtuális gombokkal promgramokat, műveleteket tud elindítani. Így egy konkrét termék előállításában lehet részt venni a tesztelés fázisában.
Nézzék meg a Business Menü videósorozat nyolcadik részében Tálos Péterrel készített mélyinterjút, melynek végén vendégével Buday Kollárik Tímeával, a Menedzserszövetség ügyvezetőjével arról beszélget Krisztina, hogy miért is fontos a Menedzserszövetség számára ez a különdíj és mi az üzenetük a díj átadásával.
Tálos Péter úgy látja, egy kis ország is meg tudja valósítani a gazdasági csodát, ehhez próbálnak hozzájárulni a komáromi gyárban is. A kiterjesztett valóságot ipari környezetben használják fel és mesterséges intelligenciával korszerűsítik gyártási folyamataikat.
Elmondta azt is, hogy fontos számára, hogy az innovációs együttműködéseket mindig magyar partnerekkel közösen végezzék, és a keletkezett szellemi terméket a magyar fél tulajdonában hagyják.
Az elmúlt hetekben a Pénzcentrumon bemutattuk a Menedzserszövetség Év Menedzsere Díj kitüntetettjeit.
Címlapkép: Menedzserszövetség

Gondoltál már arra ki fogja örökölni a vállalkozásod? Ezt sokan elrontják, komoly bukás lehet belőle
A családi vállalkozásokat érintő változások gyakran váratlanul következnek be.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


