Egy boldog, elégedett dolgozó kevesebbet hiányzik, ellenállóbb a stresszel szemben, termelékenyebb és kreatívabb,
Nagyszerű lehetőségek számtalan magyar számára: ezekkel a fusi melókkal keresheted rommá magad
Minden tizedik magyarnak származik bevétele a hobbijából. Jelenleg az értékesítés legfőképp helyi csoportokban és közösségi csatornákon zajlik. Él bennünk a vágy a profizmusra, hiszen azok körében, akik még nem árulnak, kifejezetten vonzó, hogy saját webshopjuk legyen – mutatják egy friss reprezentatív felmérés adatai. Az értékesítés legfőbb gátja az időhiány, különösen a nőknél.
Kreatív nők, vállalkozó kedvű férfiak
A magyarok többségének (53%) van olyan hobbija, amivel alkotnak, létrehoznak valamit. Jelenleg ez a tevékenység minden ötödik válaszadónak hoz bevételt, de a megkérdezettek közel 24%-a tervezi, hogy a jövőben pénzt keressen a hobbijával. Sőt, kifejezetten sokan (55%) vannak olyanok is, akiknek eddig ugyan nincs még olyan hobbijuk, amivel alkotnak, most gondolkoznak azon, hogy mit is készíthetnének eladásra – mutatják a webáruházak létrehozásával és üzemeltetésével foglalkozó Shoptet reprezentatív felmérésének adatai.
Míg a kreativitás tekintetében a nők felé billen a mérleg (a nők 58, a férfiak 48%-ának van olyan hobbija, amivel alkot), addig a vállalkozó kedv esetében pont fordított a helyzet. Arányaiban több férfi keres pénzt a szabadidős tevékenységével, mint nő (a férfiak 15%-a, a nők 5%-a), de ez változhat, hiszen azok közt, akik még nem árulnak, de tervezik, a nők vannak többségben.
Eladni, de hol és mikor? Az online térben látja a megoldást a válaszadók döntő többsége
Azok közül, akik termékeiket már jelenleg is árusítják, körülbelül minden negyedik (23%) helyi csoportokban és közösségi csatornán próbálkozik az eladással. A második leggyakoribb eladási helynek az offline tér bizonyul: 18% szervez garázsvásárt, vagy megy közeli vagy akár távolabbi piacokra. Az eladó elérhetőségeivel ellátott saját weboldallal a megkérdezettek 14%-a rendelkezik, saját webshopja azonban csak a válaszadók 6%-ának van. Ezzel szemben az értékesítés ötletével kacérkodók körében magasan a facebookos értékesítés (53%) és a saját webshop (46%) terve a legnépszerűbb.
Mi kellene a nagyobb értékesítési kedvhez?
A cég kíváncsi volt arra, hogy mik az eladás gátló tényezői. Tízből négy alkotó kedvű magyar érzi úgy, hogy a termékei nem eléggé magas minőségűek ahhoz, hogy azt mások megvegyék, de kb. tizedük dolgozik azon, hogyan lehetne profibb, mert a célja az eladás. A második leggyakoribb indok az időhiány volt (35%), ami sokkal inkább jellemző a nőkre, mint a férfiakra: a nőknek közel a fele (44%), a férfiaknak azonban alig negyede (24%) válaszolta azt, hogy nincs ideje nagyobb mennyiségű terméket előállítani. Ezeken kívül minden ötödik megkérdezett anyagi okokra is visszavezeti, hogy miért is nem vállalkozik: egyaránt 21-21%-uk válaszolta azt, hogy nem meri föladni a főállását, vagy hogy költségesnek találja a vállalkozás elindítását. Az eladással járó teendőket is sokan nyűgnek éreznék (19%). A megfelelő platform megtalálása viszont a legtöbbüknek nem jelentene gondot (94%) és az alapanyag árára sem panaszkodtak tömegével.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.