
B2B vállalkozásod van, és szívesen terjeszkednél vele Csehországban, Szlovákiában vagy Lengyelországban? A Design Terminal pont ezt segíti régiós ösztöndíjprogramjával. A V4 Startup Force-ra szeptember 11-ig tudsz jelentkezni.
Rengeteg új tudás, befektetőkkel való kapcsolat, új értékesítési és hálózatépítési lehetőségek, friss észrevételek a vállalkozás működése kapcsán, és nem utolsó sorban a régiós terjeszkedés. Dióhéjban ezért érdemes jelentkezni a Design Terminal visegrádi vállalkozásfejlesztési ösztöndíjprogramjára. Kétségkívül a legnépszerűbb előny azonban, hogy országonként több üzleti találkozón is részt vehetnek a startupok.
A V4 Startup Force 2018 óta épít sikerrel hidat a négy ország vállalkozói ökoszisztémái között a Nemzetközi Visegrádi Alap támogatásával és szakmai partnerekkel közösen. A jelenlegi gazdasági klímában még fontosabb, mennyire erős a kötelék Lengyelország, Magyarország, Csehország és Szlovákia között.
Azok a startupok, akik részt vesznek a programon, szoros együttműködést alakíthatnak ki a nagyobb piaci szereplőkkel, és mivel helyben tudnak fejlődni, a program hosszú távon a globális piacnak is meg tudja mutatni a régió erejét.
A kezdetek óta több, mint 70 résztvevő startup fejlesztését vitte sikerre a V4 Startup Force, több, mint 350 üzleti találkozó keretén belül. Az őszi szemeszter hamarosan indul, szeptember 11-ig adott a lehetőség magyar, cseh, szlovák és lengyel B2B vállalkozások számára, hogy jelentkezzenek.
JELENTKEZZ A V4 STARTUP FORCE-RA!
Ebben a félévben is húsz vállalkozás jut be az első, kiválasztási körbe, az intenzív, háromnapos bootcampre, ahol már azonnal releváns üzleti képzésben részesülnek. A fő programba összesen négy, országonként egy startup kerül be. November 2. és 26. közt ők négyen online és offline programokkal kísérve járják be a visegrádi régiót: az első három hetet virtuálisan, a harmadikat pedig Budapesten, offline.
(x)
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


