Üzbegisztán labdarúgó-válogatottja történelmi sikert ért el: először kvalifikálta magát a világbajnokságra.

A magyarországi McDonald's éttermeket működtető Progress Étteremhálózat Kft. árbevétele az év első hat hónapjában 32,25 milliárd forint volt, ami 38,3 százalékos éves növekedés a tavalyi első fél évhez képest - közölte társaság a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján.
A féléves mérlegbeszámoló szerint az adózott eredmény 2,242 milliárd forint volt. Az árbevétel bővülését az alacsony bázis és az új éttermek növekvő franchise bevételei segítették. Az üzemi nyereségre azonban negatívan hatott a világpiaci élelmiszerárak drágulása és a terv feletti bérköltség - írták.
A közleményben kiemelték, a cég folyamatosan figyelemmel kíséri a gazdasági környezet változását, és "haladéktalanul megteszi a szükség lépéseket". A társaság mérlegfőösszege 68,489 milliárd forintra nőtt június végére a 2021. év végi 66,373 milliárdról.
Tájékoztattak arról is, hogy január és június között hat új egységgel bővült a hálózat: Zalaegerszegen, Pécsen, Velencén, Egerben, Kecskeméten és Szombathelyen nyílt új McDonald's, ezzel az éttermek száma 103-ra bővült. A BÉT honlapján nyilvánosságra hozott féléves vezetői jelentés szerint az év végérére befejezik az összes étterem négyötödének modernizációját, és több autós (drive-in) éttermet adnak át.
A társaság korábbi tájékoztatása szerint árbevétele 2021-ben 51,386 milliárd forint volt az egy évvel korábbi 37,408 milliárd forint után, míg az adózott eredmény 3,668 milliárd forintról 6,765 milliárd forintra emelkedett 2020-ról 2021-re.A McDonald's Corporation 2019-ben állapodott meg Scheer Sándor vállalkozóval magyarországi vállalata tulajdonának átruházásáról. A 2019-es cégbírósági bejegyzést követően hozta létre a vállalkozó a Progress Étteremhálózat Kft.-t.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


