Július elsejétől megszűnik a kormány által bevezetett villanyszámla-árplafon, ami jelentős áremelkedést hoz a háztartások számára.

Rengeteg magyar cég örülhet: ezzel most lehet, hogy könnyebben jutnak értékes munkaerőhöz
Magyar cégcsoport többségi tulajdonrészt szerzett az Adria régió egyik meghatározó HR-vállalatában, a Heads Adriatic cégcsoportban. Az akvizíciónak köszönhetően a magyar vállalat mintegy 6 500 fő kölcsönzött, és 500 belsős munkavállalóval rendelkezik.
A WHC Csoport többségi tulajdonrészt szerzett az Adria régió egyik meghatározó HR-vállalatában, a Heads Adriatic cégcsoportban - áll a cég közleményében. Ezzel a vállalat tizenegy magyar kirendeltségből álló magyarországi irodahálózata mellett ma már Ausztriában, Szerbiában, Szlovákiában és Ukrajnában is működtet saját leányvállalatot, helyi kirendeltségeket. A mostani nemzetközi akvizíciónak köszönhetően a csoport további öt országban: Bosznia-Hercegovinában, Észak-Macedóniában, Horvátországban, Montenegróban és Szlovéniában is piacra lép, így a vállalatcsoportot immár Közép-Európa legnagyobb HR-szolgáltatói között tarthatjuk számon.
"(...) több országgal bővül toborzási területünk, mellyel a magyar vállalatok munkaerőigényét is még hatékonyabban tudjuk majd kiszolgálni, illetve további célunk a Közép-Európába érkező beruházások kiszolgálása munkaerő oldalról" – mondta Berta Péter, a WHC Csoport ügyvezetője a tranzakció kapcsán. A 20 éve alapított Heads Adriatic az Adria régió összesen hat országában (Bosznia-Hercegovinában, Észak-Macedóniában, Horvátországban, Montenegróban, Szerbiában, Szlovéniában) van jelen, melyekben összesen 15 irodát működtet. A vállalat éves árbevétele legutóbb 55 millió eurót tett ki. Az akvizíciónak köszönhetően a két vállalat mintegy 6 500 fő kölcsönzött és 500 fő belsős munkavállalót foglalkoztat.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


