Hiába hittük, hogy a világháborúk kora végleg lezárult, egyre több jel utal arra, hogy a világ újraírhatja a 20. századot.

Miközben számos nagy multinacionális vállalat, egyfajta szerepvállalásként, már elhagyta Oroszországot, a Coca –Cola bejelentette, hogy ők maradnak. Eközben az orosz Lukoil nyilatkozatban adott hangot aggodalmának, és kérik, legyen vége a fegyveres konfliktusnak Ukrajnában.
A Coca-Cola marad Oroszországban, mondta a cég szóvivője a TASZSZ orosz hírügynökségnek. A szóvivő szerint a Coca-Cola tovább működik az ország területén, a cég felelősséggel tartozik a partnereinek, a társadalomnak, és a többezer orosz munkavállalójának. A Coca-Cola orosz leányvállalatának összesen tíz italgyára van az országban, többek között Moszkvában, Szentpéterváron és Vlagyivosztokban.
Legyen vége a fegyveres konfliktusnak Ukrajnában – kéri a Lukoil egy a vállalat weboldalán megjelent közleményben. A nyilatkozat szerint Oroszország második legnagyobb olajcége aggódik az Ukrajnában történő tragikus események miatt, és támogatja a béketárgyalásokat. A tájékoztatás szerint a vállalat igazgatótanácsa a fegyveres konfliktus azonnali beszüntetését kéri, és teljes mértékben támogatja annak a diplomáciai úton történő megoldását.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


