Noha a számuk az előző évihez képest csökkent, 2023-ban némileg erősödött a külföldi vásárlók súlya a hazai lakáspiacon.
Új időpontban, vasárnap esténként jelentkezik a Cápák között című üzleti showműsor negyedik évada. Az első adás az új évben, már január másodikán látható lesz. Jó hír a rajongóknak, hogy a Cápák személye változatlan, a befektetési kedvük töretlen, a Pénzcentrum pedig ebben az évadban is figyelemmel kíséri az adásokat, a legizgalmasabb és a legőrültebb ötleteket, sőt, exkluzív tartalmak is várhatóak az oldalon.
2022. januártól 2-tól tíz részen keresztül izgulhatunk együtt a vállalkozókért, a vállalkozókkal: az ígéretek szerint idén is rengeteg fordulat várható. Minden eddiginél több fiatal jelentkezett a műsorba, friss ötletekkel, meglepő innovációkkal, már csak ezért is érdemes lesz nézni a műsort. A formátum eredeti változata, az angol Dragons’ Den 2005-ben hódította meg a világot, ma már több mint 40 országban látható. Magyarországon 2019-ben került először képernyőre. Az RTL Klub üzleti showműsorának Cápái olyan üzletemberek, akik saját pénzüket kockáztatva döntik el, hogy beszállnak-e egy üzletbe, vagy sem. Az elmúlt évadok során ennek köszönhetően több tucat kis-, és középvállalkozás, valamint startup talált befektetőt és üzleti mentort magának. A formátum hazai indulása óta a Cápák a műsorban összesen majdnem egymilliárd forintot ígértek oda.
Hogy miben lesz más ez az évad, arról maguk a Cápák meséltek a keddi online sajtótájékoztatón. Elmondásuk szerint évről évre felkészültebben érkeznek a kishalak a stúdióba, Balogh Levente szerint az első évadban még tanítani kellett vállalkozókat, akik olykor a legalapvetőbb fogalmakkal sem voltak tisztában. Mára azonban ez megváltozott: sokszor igazi profik állnak ki eléjük a szőnyegre.
De beszéltek arról is, hogy a világjárvány megváltoztatta a befektetői szokásokat is, sokkal óvatosabbak lettek – ezzel minden kishalnak számolnia kell ebben az évadban is. A Pénzcentrum a tavalyi évhez hasonlóan idén is figyelemmel kíséri a műsort, izgalmas beszámolókkal és exkluzív tartalmakkal várjuk mindazokat, akiket érdekel a vállalkozások nehéz, de rendkívül érdekes világa.
Máté Krisztina, a műsor producere elmondása szerint az előző évadban 15 vállalkozóval ráztak kezet a stúdióban a Cápák, ezekhez összesen 326 millió forintnyi befektetést ajánlottak fel. Egyre jobban szeretik a nézők a műsort, évadról évadra többen nézik, nemcsak a tévében, hanem az az RTL Most-on is, és sok fiatal csatlakozik a rajongók táborához.
A műsor a partnereinek köszönhetően eddig is plusz támogatásokhoz és üzleti lehetőségekhez juttatta azokat, akik szerepeltek az RTL Klub üzleti showműsorában – nem lesz ez másként az új évadban sem. Heiszler Gabriella SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft ügyvezető igazgatója elmondása szerint az üzletlánc elkötelezett az irányba, hogy a legjobb versenyzők számára utat nyisson egy nagyobb, szélesebb piac és egy lendületesebb fejlődési út felé. A K&H Bank, mint stratégiai partner idén is pénzügyi mentorként segíti a Cápák közöttben szereplő vállalkozásokat, a K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíj nyertesét pedig egy 1 millió forint értékű szakmai mentorprogrammal támogatják majd a céljai elérésében.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Telekom a digitálisan nyitott vállalkozásokat a Digitálisan Tettrekész Díjjal jutalmazza és az évad végén gazdára talál a Fődíj is. A vállalat kiemelt figyelmet fordít a fiatal vállalkozókra: különdíj keretében keresik azt a digitálisan tettrekész vállalkozót is, aki a Telekom Kraft programba bevonva szakmai mentorációt kap vállalkozása fejlesztéséhez. A Ford haszongépjárművei a szó szoros, és átvitt értelmében is a vállalkozások motorjai, a praktikus, korszerű, megbízható, és alacsony üzemeltetési költségű modelljeik hozzájárulnak nem csak a vállalkozások mobilitásához, de a cégek folyamatos fejlődéséhez, és a díjnyertes designnal a megjelenéséhez is – fogalmazott Szabó Attila, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója.
Az elmúlt időszak sokak számára volt nehéz – akár üzletileg, akár lelkileg. Az embereknek nagy szüksége van pozitív történetekre, sikerekre, példaképekre. És még valamire: hitre. Hinni kell abban, hogy bátorsággal, kitartással és jó szakmaisággal igenis el lehet érni sikereket. Az Opten céginformációs cégként persze azt is látja, hogy nem mindenkinek úgy alakul a története, ahogy tervezte. De egy biztos: ha meg sem próbálják, akkor biztos nem sikerül.
(Címlapkép: RTL Magyarország/Sallak Dóra)
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.