A részletfizetést érintő újítások bevezetésére annak nyomán került sor, hogy a részletfizetési konstrukciók a korábbinál hangsúlyosabbá váltak az eMAG-nál.
Sok magyar kereskedőnek és kézműves terméket készítő kisvállalkozónak hozta meg a kedvét a saját webshop indításához, hogy 2020 negyedik negyedévében 39%-kal nőtt az online kereskedelem az előző évhez képest. Azonban a sikerességhez elengedhetetlen a tudatos kommunikáció, az időben megkezdett karácsonyi aktivitások és a közösségi média használata. Még most sincs elkésve, aki szeretné a karácsonyi szezont kihasználni.
A tavalyi adatok alapján november volt a csúcshónap Magyarországon, amikor az előző évhez képest 48%-kal nőtt a csomagküldő és internetes kereskedelem. „Azt tapasztaljuk, hogy sokan a statisztikákat látva lelkesen belevágnak a saját webshop elindításába, de a kommunikációra már nem szánnak elég energiát és időt, majd idejekorán feladják. Úgy hiszem még nem késő felkészülni a karácsonyi szezonra és aktív kommunikációt folytatni.” - mondta Samuel Huba, a Shoptet webáruházkészítő vezérigazgatója.
Készítsünk listát
Akik most kezdenek el aktívan kommunikálni fontos, hogy azt jól fókuszáltan, a vevőikre szabva tegyék, hiszen így tudják elérni a termékük, szolgáltatásuk iránt érdeklődőket. Érdemes egy listával indítani a webáruházban történő vásárlás előnyeiről, amelyeket kiemelve biztos célt ér. Például azt, hogy a nem megfelelő ajándékot meddig veszik vissza, a személyes átvétel december 24-ig lehetséges, az ár magában foglalja az ajándékcsomagolást is, és hasonlókat.
PPC hirdetések
A karácsonyi időszakban a webshopra terelésre kell fókuszálni, hogy minél többen kattintsanak az oldalra. Ezért érdemes mind a Google, mind a közösségi média felületeken olyan karácsonyi témájú hirdetéseket indítani, ami kifejezetten a webshopra irányítja a felhasználókat. A brandépítést az év többi időszakában érdemes erősíteni.
Eredeti tartalmak
A közösségi oldalakat érdemes karácsonyi köntösbe bújtatni és előre beidőzíteni a tartalmakat, hogy ne spontán, hanem tudatos és eredeti tartalommal keltsük fel a figyelmet. A hirdetéseknél pedig ajánlott nagyobb költségvetéssel számolni, mint más időszakban.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Válságkommunikációra fel
Sajnos hiba mindig becsúszhat, amit nem közvetlenül e-mailben, hanem nyíltan a közösségi csatornán jeleznek a vevők. Ezért érdemes előre átgondolni, hogy mik lehetnek a kritikus pontok és mind válaszban, mind megoldásban felkészülni a lehetséges nehézségekre.
Ahhoz azonban, hogy huzamosabb ideig fenntartható és sikeres legyen egy online webáruház, hosszú távon kell tervezni. Érdemessokat tesztelni, megnézni, hogy mi működik és mi nem, és nem egyetlen időszakra bízni a szerencsénket, hanem tudatosan felépíteni a webshop-ot.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.