Az üzletlánc egy átfogó akció keretében mintegy 1500, nem élelmiszer jellegű termék árát csökkenti.
A Zalando 8 új európai piacra lép be a közeljövőben, és ezzel összesen 25 országban lesz jelen: Horvátországban, Észtországban, Lettországban, Litvániában, Szlovákiában és Szlovéniában még idén, Magyarországon és Romániában pedig 2022-ben indul.
Európa vezető online életmód- és divatáruháza, a Zalando bejelentette, hogy a közeljövőben 8 új piacon jelenik meg: Horvátországban, Észtországban, Lettországban, Litvániában, Szlovákiában és Szlovéniában még idén, Magyarországon és Romániában pedig 2022-ben indul el platform. 2020 során a Zalando aktív vásárlóinak száma 25%-kal nőtt, és elérte a 38,7 millió főt - írja közleményében a vállalat.
Az eredményes 2020-as üzleti évet követően a Zalando jelentősen emelte várakozásait, és célja a 2025-ös üzleti évre meghaladni a 30 milliárd eurós bruttó áru volument (GMV). A vállalat hosszú távon arra törekszik, hogy a hozzávetőlegesen 450 milliárd euró értékű teljes európai divatpiac 10%-át szolgálhassa ki.
Robert Gentz, a Zalando társ-ügyvezetője elmondta: "2020 olyan év volt, amelyet korábban nem láthattunk. Továbbra is hosszútávú célunkat tartjuk szem előtt, hogy a Zalando legyen a kiindulópont a divat világában. A következő években is a növekedésre és a hosszútávú beruházásokra koncentrálunk majd."
A cég fontos része számos márka, üzlet és kiskereskedő digitális értékesítési stratégiájának. 2020 negyedik negyedévében a Zalando partner programja 24%-ot tett ki a webshop teljes forgalmából. 2020 végéig több mint 2400 üzlet csatlakozott a platformhoz a programon keresztül, és 2021 február végére ez a szám meghaladta 3400-at.

Szívszorító posztban búcsúzik a legendás budai cukrászda: "Szamos Miklós belehalt ebbe a fájdalomba"
Szamos Miklós mindössze órákkal azután halt meg, hogy a legendás cukrászdát be kellett zárniuk.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Ingyenes és könnyen elérhető: egyre többen használják a hulladékudvarokat
Aranykuka kampányt indított a MOHU.
-
Vállalkozásod van? Így csökkentheted az áramköltségeket akár harmadával, beruházás nélkül
Szalai Sándort, az E.ON szakértőjét kérdeztük az energiaszolgáltató új tarifacsomagjáról.


