Eladó a Káptalantóti piac azon területe, amelyen az egyetlen állandó vendéglátóhely is működik, a telken 30 árusnak állandó bérleti szerződése van.
Idén harmadjára fullad le a rendezvényszervező cégek "motorja", ugyanis most novemberben kiderült, hogy az élő rendezvényeknek idénre vége. Mit várnak viszont a jövőtől a rendezvényszervezők, és mit várhat a közönség? Egy biztos: nem lesz már ugyanaz, mint a járvány előtt volt.
A rendezvényszervező cégek fő szezonja a tavaszi és az őszi időszak, illetve a karácsony, és a tavaszi időszak kiesése után az őszi forgalom nagyon fontos lett volna a cégeknek. Ez ugyanakkor - bár a tavasznál jobban alakult - szintén jóval gyengébb lett a tavalyinál: habár jogilag már rendben lett volna, a cégek nem merték bevállalni az 500 fő alatti rendezvényeket - írja a G7. Az iparági szereplők egybehangzóan arról számoltak be, hogy minden cég igyekszik a maga módján alkalmazkodni a helyzethez, azonban cégprofiltól függően elég eltérőek a lehetőségek.
A legtöbb lehetősége talán maguknak a rendezvényszervező cégeknek maradt, bár ahogy egy cégvezető fogalmazott, "a piac nagy része itt is vegetál", elbocsátották a munkatársaik nagy részét, és arra várnak, hogy újra lehessen rendezvényeket tartani. A cégek egy része azonban nem várt ki, és részben profilváltással próbál alkalmazkodni a kialakult helyzethez.
Ez azt jelenti, hogy hibrid, illetve digitális események szervezésébe kezdtek. A hibrid rendezvény azt jelenti, hogy az előadók és a résztvevők egy része a helyszínen vesz részt az eseményen, a digitális esetében viszont a résztvevők teljes mértékben csak online vannak jelen. A novemberben bejelentett újabb korlátozások óta már csak utóbbiak szervezése lehetséges.
A cégek bizonytalanok azzal kapcsolatban, hogy mikor állhat helyre a forgalmuk, volt, aki húsvét utánra tippelt, de olyan is, aki szerint csak nyár után lehet újra rendezvényeket szervezni. Abban biztosak, hogy fizikai rendezvények lesznek, ahogy az egyik cégvezető fogalmazott "erre megmarad az igény, hiszen a barátságok nem az előadás alatt, hanem a szünetekben kötődnek", viszont sokan arra számítanak, hogy az iparágban a járvány után sem tűnik el a digitális vonal.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.