Eladó a Káptalantóti piac azon területe, amelyen az egyetlen állandó vendéglátóhely is működik, a telken 30 árusnak állandó bérleti szerződése van.
Elégedettek a szállodaipar szereplői, az év első két hónapjában 5-10 százalékkal értek el nagyobb forgalmat tavalyhoz képest. A következő évek fejlesztései az ágazat jelentős növekedését vetítik előre - mondta a Magyar Időknek Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke.
Könnyid László kiemelte: kedvező trendre utal, hogy januárban több mint 25 százalékkal emelkedett a belföldi turisták száma Budapesten, és a Balatonnál is 22 százalék feletti növekedést mértek. Véleménye szerint ez részben annak köszönhető, hogy változtak a lakosság utazási szokásai. Újra divattá vált vidékről Budapestre utazni, a magyarok kezdik újra felfedezni a főváros nevezetességeit, továbbá kulturális és nemzeti értékeinket, gasztronómiánkat. Hozzátette:
A szállodaszövetség elnöke beszélt arról is, hogy az elkövetkező években a fejlesztési elképzelések megvalósulásával országos szinten jelentős minőségi ugrás várható a szállásszolgáltatásban, ami az ágazat további növekedését vetíti előre. Ebben a Kisfaludy szálláshely-fejlesztési program is nagy szerepet játszik, amely kifejezetten a kisebb családi vállalkozások, panziók előrelépését segíti.
Könnyid László elmondta, hogy januárban a külföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma is jelentősen, 7,6 százalékkal nőtt a tavaly januári magas bázishoz mérten. A kedvező ár/érték arány mellett a biztonság nagyon erős vonzerő a magyarországi utazások szempontjából - mutatott rá. Hozzátette: van még hová fejlődni a külföldi piacokon, indokolt a gyógyvizeinket, az egészségturizmust népszerűsítő intenzív marketingkampány a megújuló országmárkával, mert sok helyütt elavult a magyar turisztikai kínálatról kialakult kép. Megjegyezte, hogy a V4-országokkal közös ázsiai turisztikai kampány máris kedvező eredményeket mutat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.