Most több mint 2 millió forintot lehet nyerni egy-egy különleges Kinder-figurával, melyből 50 darabot rejtettek el a csokitojásokban.
A Portfolio Csoport nyerte a 12. Coop Rallyt: kollégáink a médiacsapatok versenyében lettek elsők.
A szakmai rendezvény ebben az évben Magyarország északkeleti tájain látogatott meg több élelmiszeripari szereplőt, amelyek hosszú távú partnerségben dolgoznak az áruházlánccal.
A rendezvény alkalmával a közel 300 résztvevő kilenc állomást látogatott meg, 735 kilométert megtéve Magyarország északkeleti tájain. A mára már hagyományossá vált rendezvényen élelmiszer-feldolgozó cégeket mutatnak be a résztvevőknek azzal a céllal, hogy felhívják a figyelmet a hazai élelmiszer-előállítás értékeire, és a magyar termékek vásárlásának fontosságára.
Az Idei Coop Rallyn a résztvevők többféle üzemet, így például tejipari, húsipari feldolgozót, malomipari céget, új logisztikai központot, valamint két üzletet látogattak meg. A rendezvény ismételten lehetőséget biztosított, hogy a résztvevők megtekintve több üzemet, megismerkedhettek, az azokban zajló élelmiszer-előállítás folyamatával.
A rallyn 100 autó indult. Kollégáink, Nyíri Sándor key account manager és Orosz Márton tartalomfejlesztési igazgató a 90-es rajtszámmal indulva nyerték meg a médiacégek versenyét. A beszállítók között az Ital Magyarország Kft. csapata lett az első.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.