18 °C Budapest

Kiszáll a Csíki Sör a bolti versenyből: meglepőt húzott

2017. augusztus 11. 08:30

Nem bírja a bolt árversenyt, ezért házhozszállítási modellre vált a Csíki Sör Magyarországon - írja ma reggel a Villággazdaság.

Évi 150 millió forintos marketing büdzséje nem elég ahhoz, hogy a nagy sörgyártókkal versenyezzen a boltokban, ezért nem kínálja többet termékét a Csíki Sör gyártója az Auchanban (ez volt az egyetlen nagy áuház, ahol eddig lehetett kapni).

Mivel naponta szembesülünk a nagy sörcégek kiszorítási kísérleteivel, nem maradt más hátra, mint olyat csinálni, amire más nem képes: házhoz szállítjuk a termékeinket. Kétségtelenül atipikus megoldást választottunk, de lépnünk kellett. Nincs mit finomkodni: a nagy sörgyártók árháborút indítottak ellenünk.

- nyilatkozta Lénárd András tulajdonos a Világgazdaságnak.

A sörmárka tulajdonosa azt is elmondta, hogy gyártókapacitásukat tavaly elsősorban a magyarországi piaci reményeikre alapozva bővítették.

KATTINTS: Ezeket strandbüféket, éttermeket kerüld el: mutatjuk az árulkodó jeleket

NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. június 17. kedd
Laura, Alida
25. hét
EZT OLVASTAD MÁR?