A Media Markt marketingvezetőjével, Karczub-Lehoczky Fannival beszélgettünk a kiskereskedelmi marketing aktuális dilemmáiról.
Súlyos hiányosságok miatt felfüggesztették egy tűzifatelep kereskedelmi tevékenységét a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) ellenőrei, elrendelték a telep teljes árukészletének, több mint 10 ezer mázsa tűzifának a zárolását is.
Az április végi ellenőrzés lakossági bejelentés alapján, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Kelet-budapesti Adó- és Vámigazgatóságának munkatársaival közösen végzett próbavásárlás eredményeként indult egy Pest megyei tűzifatelepen.
A vizsgálat feltárta, a kereskedők úgy adták el egymásnak, végül a vásárlóknak a fát, hogy annak sem a mennyisége, sem a minősége nem volt követhető az ügyletek során. A Nébih szakemberei 1163 köbméter, több mint 10 ezer mázsa nem nyomon követhető tűzifát zároltak, emellett elrendelték a tűzifatelep kereskedelmi tevékenységének felfüggesztését.
A tűzifa értékesítése során a kereskedőnek igazolnia kell a faanyag eredetét és biztosítania kell a termék nyomon követhetőségét. A Nébih eddigi ellenőrzési tapasztalatai alapján, amikor a kereskedő nem ad szállítójegyet és tűzifa vásárlói tájékoztatót, az eladott mennyiség és a tűzifa minősége is problémás. Éppen ezért fontos, hogy a vásárlók ne higgyenek annak a jól hangzó ajánlatnak, miszerint megfelelő papírok nélkül olcsóbban és jobb minőségű tűzifához juthatnak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.


