Az egyes promóciókban akciósnak hirdetett termékek száma nagyarányú volt a nem akciós termékekéhez képest, az akciós időszak pedig hosszabb az akció nélküli időszaknál.
Sikeres három évet tudhat maga mögött Hajdú Péter. A tévés producer-műsorvezetőnek van étterme, pizzériája, érdekelt a szépségiparban, az ingatlanpiacon, a mobilfejlesztésben és a fesztiválszervezésben.
Hajdú 2010-ben szerződött a Story Tv-től a TV2-höz Esti Frizbi című show-jának gyártására, kezdetben heti rendszerességgel jelentkezett a műsor. A cég más műsorok gyártásában is részt vesz. Hajdú Péter műsora a Frizbi, de 2015-ben már az Aktívot is ő gyártja a TV2-n. Pontosabban a cége, a Frizbi Entertainment (FE) Kft.
A film-, videó- és televíziós műsorgyártással foglalkozó FE 2011-ben még nettó 560 milliós bevételt ért el, amit 2012-re 762 millióra, majd 2013-ra 1 milliárd 60 ezer forintra növelt. Eredménye mindhárom évben pozitívumot mutatott, 2013-ban 12,9 millió forintot, amit nem vettek ki a cégből, az eredménytartalékba helyeztek. A nyilvános cégadatok szerint tavaly 15 főt foglalkoztattak - derül ki az FN24 összefoglalójából.
Hajdú még három cégben érdekelt. Tavaly májusban az FE megvásárolta a Magyarország Szépe Kft. többségi tulajdonrészét, amely többek között a Miss World szépségverseny magyarországi licenctulajdonosa. Az FE gyártotta az elmúlt években is a TV2 szépségverseny műsorát, most tulajdonosként is beszálltak szervezésbe is. A cég ügyvezetője és egyik tulajdonosa Hajdú felesége, Sarka Katalin lett.
Hajdúék papíron három éve veszteséges társaságot vettek, amely a saját tőkéjét is elvesztette, 2012-es mérlege szerint 8 milliós veszteséggel, 53 milliós tartozással zárta az évet, a saját tőkéje 33 milliós mínuszt mutatott. Ezen 2013-ra sem sikerült lényegesen javítani. Bár a mérlege 4,4 millióval több lett, így is 3,6 milliós mínuszban vannak, a tartozása majdnem 2 millióval lett több, és a vészes alultőkésítettség sem javult (a cég saját tőkéje -36,762 millió forint). Vélhetően ez 2014-ben megváltozhatott.
Hajdú Péter ügyvezetője és másodmagával tulajdonosa a 2012 júniusában bejegyzett Septemberfest Kft.-nek, amely azóta szervezi a miskolci népkerti sörfesztivált. Hajdúéknak van egy családi étterme is Törökbálinton (Like Bisztró), és mellette egy pizzériájuk is.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Egyébként csökken a magyar cégek száma
Néhány évvel ezelőtt még a rendületlenül gyarapodó cégszám volt jellemző a magyar gazdaságra. Ez a trend azonban 2014-ben megfordult és a vállalkozások száma csökkenésnek indult. A működő társas vállalkozások száma 2014. január 1-je és 2015. január 1-je között több mint 2,5 százalékkal csökkent, áll a Bisnode nemzetközi cégminősítő elemzésében. A cégszám-csökkenés önmagában nem negatív folyamat, amennyiben hosszú távon egy kisebb, de stabilabb cégvilág létrejöttéhez járul hozzá.
Egy év alatt a legnagyobb mértékű csökkenés Nógrád és Zala megyében történt, ahol 5 százaléknál nagyobb mértékű a cégszám-csökkenés. Budapest az egyetlen terület, ahol 2% alatt tudott maradni a vállalkozások számának csökkenése az elmúlt egy évben.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








