Pénzcentrum • 2010. július 26. 16:58
Háromoldalas, címlapos cikket közölt a tokaji borokról, illetve a Tokaj-hegyaljai borvidékről a patinás The New York Times szombati, július 25-i számának utazási melléklete.
A hétvégi melléklet előfizetőinek száma 1.4 millió.
Az újságíró a cikkben a magyar borokat, illetve a borvidéket a francia, olasz és portugál bortermelők boraival hasonlítja össze, valamint érdeklődést felkeltő, színes képekkel csábítja az olvasókat a Tokaj-hegyaljai borvidék meglátogatására.
A galéria ITT érhető el!
A nemzeti turisztikai marketingszervezet kiemelt feladatának tekinti a magyar borok népszerűsítését, a hazai borturizmus fellendítését. Ennek érdekében számos marketingeszközt alkalmaz. A bor és gasztronómia a Fesztiválok Évében is kiemelt figyelmet kap a turisztikai kommunikációban. A cikk a Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviseletének közreműködésével jött létre.