A hamisítványok kiszűrésére irányuló chartát tett közzé a francia kormány. A dokumentum a luxus divatcégek és az online kereskedelmi portálok közötti együttműködést hivatott koordinálni -írja a hamisitasellen.hu.
A dokumentum célja, hogy koordinált együttműködést valósítson meg az ország luxus divatcégei, így a Louis Vuitton, a Chanel és a Dior, valamint az online kereskedelmi portálok között. A dokumentum része annak a nagyobb intézkedéscsomagnak, amely a digitális környezetben hivatott a szellemi tulajdonjogok védelmét biztosítani.
A francia pénzügyminiszter, Christine Lagarde szerint a charta összesíti azokat a legjobb gyakorlatokat, amelyek segítségével hatékony kooperáció valósítható meg a hamisítók által támadott cégek - a divatcikkek gyártói mellett a gyógyszer-, kozmetikai- és ruhaipari vállalkozások - és a hamisítványok értékesítői által használt e-kereskedelmi portálok között.
A dokumentumot mind a francia luxuscégek, mind a két legnagyobb, helyi székhelyű internetes kereskedelmi portál képviselői is elfogadták. A charta értelmében a cégek rendszeresen monitorozni fogják a honlapokon megjelenő termékeket, és bejelentik, ha hamisítványt találnak. Maguk a webhelyek pedig vállalták, hogy a bejelentett hamisítványokat a lehető legrövidebb időn belül eltávolítják, miközben maguk is folyamatosan figyelik kereskedőik kínálatát, és törlik a gyanúsnak ítélt hirdetéseket.
Kérdéses egyelőre, hogy a charta bevezetése mekkora előrelépést jelent majd a hamisítványok terjesztésének visszaszorításában, a dokumentumot ugyanis a két legnagyobb nemzetközi online kereskedelmi felület, az eBay és az Amazon nem írta alá. Lagarde ugyanakkor bízik abban, hogy ha a kooperáció a fogyasztók szempontjából a kisebb webhelyek esetében hasznosnak bizonyul, akkor a két legnagyobb portál vezetői is meggyőzhetőek lesznek.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.