Indulása után nem sokkal megszűnik a magyar borok népszerűsítésére létrehozott Bormarketing Kft. A borászok szerint a társaság működése a túlzott bürokrácián bukott el - írja a Magyar Nemzet.
Már a hónap elején lemondott a borászok tulajdonában lévő Bormarketing Kft. összes tagja, az ügyvezető kivételével. A tegnapi közgyűlésen két szembenálló vélemény körvonalazódott: az egyik csoport azt szorgalmazta, hogy a borászok fogjanak össze és ne engedjenek az agrártárca bürokráciájának, a velük szembenállók viszont azt szerették volna, hogy fogadják el a minisztériumi javaslatot, amely szerint a kft. pályázaton nyerné el a működéséhez szükséges forrásokat. Ez korábban automatikusan érkezett a céghez.
A magyar borok népszerűsítése érdekében létrehozott társaságnak komoly tartozásai is vannak, ezért az is felmerült, hogy "hagyják veszni", és hozzanak létre egy új szakmaközi szervezetet.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.