A dobozok mellett az egyes pelyheken is elhelyezné a cég logóját a Kellogs. A vállalat ezzel a lépéssel szeretné garantálni a vásárlók számára a termék eredetiségét - írja a hamisitasellen.hu.
Új technológia kifejlesztését jelentette be a reggeliző pelyheiről ismert Kellogs: lézeres eljárás segítségével az egyes kukoricapehely szemekbe is beleégetnék a cég logóját.

A Kellogs célja a tervezett lépéssel, hogy termékei hamisítását megakadályozza, egyúttal segítse fogyasztóit az egyre gyakrabban felbukkanó termékimitációk kiszűrésében. A vállalat szóvivője szerint az eljárást egyelőre csak kis mennyiségű gyártás során próbálták ki, a nagyüzemi alkalmazhatóságra vonatkozó tesztek még folyamatban vannak.
A vállalat szerint a lézer hatására a pelyhek egy része sötétebb árnyalatot kap ugyan, de a cég szerint mindez a termék ízén nem változtat.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


