Pénzcentrum • 2009. szeptember 14. 09:32
Elsősorban a kis formátumú üzletekkel lát lehetőséget piaci részesedése növelésére az áruházlánc - nyilatkozta a Napi Gazdaságnak Per Bank, a Tesco-Global Áruházak Zrt. új vezérigazgatója.
A dán származású vezérigazgató szerint az elsődleges cél, hogy a Tesco-Global Áruházak Zrt. üzleteit vonzóbbá tegyék a vásárlók számára. Versenyképesebb árakat, szélesebb választékot szeretnének biztosítani. Továbbra is a tervek között szerepel az újabb boltok nyitása: idén eddig 11 üzletet adtak át, ebben a - márciusban záruló - pénzügyi évben közel 15 egységet nyitnak.
Per Bank(Fotó: Tesco)
Per Bank azt szeretné, hogy több kisvárost is elérjenek, de úgy látja, hogy a fővárosban is van még fedetlen terület. A növekedési lehetőség adott, ugyanakkor a Tesconak olyan hálózatokkal kell versenyezni, mint az Aldi vagy Lidl, a Spar, és a többi erős konkurens.
Az új vezérigazgató érdekes adatokkal is szolgált a Napi Gazdaságnak adott interjújában: a magyar piacon 15 éve jelenlévő áruházlánc eddig folyamatosan növelte beruházásait, melyek összértéke mára már meghaladja a 330 milliárd forintot. 22 ezer embernek adnak munkát -közülükösszesen hat külföldi.