A nehezedő gazdasági és pénzügyi körülmények mindenkit érintenek, nem csupán a híradásokban egyre gyakrabban szereplő külföldi, multinacionális cégeket, hanem az egészen kis cégeket is közvetlen, vagy különböző áttételes hatásokon keresztül. Akik azonban megfelelően felkészülnek, választ adhatnak a válság keltett kihívásra.
Nincs ez másként az Amerikai Egyesült Államokban sem, ahol a kereskedelmi kamara siet a kisvállalkozások segítségére, a túlélés elősegítését célzó vállalkozói szemináriumokkal. Ezen nem történik más, mint az egyes cégvezetők összeülnek, s mindenki megosztja a másikkal saját ötletét azzal kapcsolatosan, hogy lehet túlélni a mostani időszakot.
A tengerentúlon egyre problémásabb az értékesítés tető alá hozatala, s ha ez sikerül, még nem jelent rá garanciát, hogy nyereséges is lehet az ügylet. A helyzetet csak tovább súlyosbítja, hogy a bankok is szigorítják hitelezési feltételeiket, így a kis cégeknek még nehezebb hitelhez jutniuk.
Az esély a túlélésre akkor van meg, ha egy vállalkozás képes a gyors alkalmazkodásra. A vállalkozóknak nincs más lehetőségük, mint megérteni a megváltozott piaci igényeket, s azokra megadni a megfelelő választ.
További tippek is érkeztek a cégvezetőktől a túléléshez, így érdemes lehet a már meglévő termékeket fejleszteni a jobb költség-haszon ráta elérése érdekében, megvizsgálni az új piaci szegmensekbe való belépésre, elgondolkodni a földrajzi terjeszkedésen. Fontos lehet a termelékenység növelése a jobb szervezeten és folyamatokon keresztül.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.