Uniós forrásoknak köszönhetően megkezdődhet a Gödöllői Királyi Kastély komplex fejlesztése
Az Új Magyarország Fejlesztési Terv támogatásával közel 2000 m² területen megújul a kastélyépület, megnövekszik a kiállítótér, így magasabb színvonalú kiállítások, nagyrendezvények megtartására is alkalmassá válik. Átépítik az egykoron a királyi gyermekek lakosztályaként működő Gizella-szárnyat, amely kiállítóteremként kap új funkciót. A Rudolf-szárnyban múzeumi tér kap helyet, mely időszaki kiállítások helyszíneként, valamint interaktív bemutatóhelyként működik majd. Befejeződik a Sörpince rekonstrukciója is. A Kastélypark 52 ezer m²-en nyeri vissza régi pompáját, megszépül a Bástya alatti tér és megújul az Erzsébet terasz és lépcső is. A látogatható területeket teljes mértékben akadálymentesítik.
A fejlesztést követően családbarát szolgáltatásokkal is kiegészül a látogatóhely kínálata. Rendszeresek lesznek a múzeumi pedagógiai foglalkozások és a fogyatékosok számára is teljes körűen elérhetővé válnak a látványosságok. A projekt részét képező képzési program fejleszti a kastélyban dolgozók informatikai, nyelvi ismereteit.
A projekt tervezett összköltségvetése 1,6 milliárd Forint, amelyhez 1,45 milliárd Forint támogatást nyert el a projekt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


