Palackozott fröccsöt és vörösboros kólát dob a piacra a Király Ital Kft., mely mögött Magyarország egyik leggazdagabb vállalkozója, Pólus Péter áll - írja a Napi.
Az idegenforgalommal és vendéglátással foglalkozó üzletember pincérként kezdte, nevéhez köthető a gödi golfpálya felépítése, melyhez egy ötcsillagos szálloda is tartozik, illetve cége üzemelteti a Moulin Rouge szórakozóhelyet.
A vállalkozó elmondása szerint a koronazáras palackban forgalomba hozandó ital projekt eddig 150 millió forintot emésztett fel, a legnehezebb feladatot pedig a szódavíz helyettesítése jelentette, a palackos ásványvíz összetevői ugyanis "szétverik" a bor zamatát.
Az alacsony ásványi anyag tartalmú forrásvíz megtalálása szeptemberben került piacra a termék, a Metro-áruházak polcai után azonban később a többi bevásárlóláncban is feltűnik majd a Gesztesi által népszerűsített Király Fröccs.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


