Nagy vesztesei és nagy nyertesei is vannak a BusinessWeek és az Interbrand által évente felállított, a világ 100 legjobbnak ítélt márkáját tartalmazó listájának. Az első helyezett, mint azt már 7 éve megszokhattuk, a Coca-Cola.
Ugyanakkor nem ülhet sokáig babérjain az üditőitalgyártó, hiszen ostromolják trónját a jobbnál jobb márkák. A listának egyik nagy vesztese egyébként a Ford lett, amely először 19, majd 15 százalékot vesztett márkájának értékéből.
Ennek ellenére még mindig vannak nagy visszatérők, akiktől talán el lehet lesni valamit. Itt van például a Nokia esete, amely az ötödik helyet szerezte meg, 12 százalékos márkanév-érték emelkedés révén. Ezt pedig úgy sikerült elérnie, hogy egyrészt olcsó-telefonjaival betört a fejlődő országok piacaira, másrészt felfedezte és megadta azt, amire a fejlett országbeli vevőinek szüksége volt.
A listát az egyes márkák értéke alapján állítják fel évente, melyet a publikus, elérhető adatok, a profit-várakozások, és többek között a piaci részesedés alapján számítottak ki.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


