A H6-os HÉV ezen a hétvégén csak Dunaharaszti külső és Tököl, illetve Ráckeve között közlekedik.

A Valentin-hétvége mintegy 243 ezer vendégéjszakát hozott a hazai szálláshelyeknek, országosan 20 százalékkal nagyobb forgalmat a második februári hétvégéhez képest - közölte a Visit Hungary szombaton
A közlemény a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai alapján ismerteti: a február 14. és 16. közötti időszakban utazók 58 százaléka a vidéki desztinációkat részesítette előnyben. A belföldi utazók 87 százaléka szintén a fővároson kívüli szálláshelyet választott. A vidéki szálláshelyek népszerűségi rangsorát a fürdővárosok vezetik: az első Hévíz, a második Zalakaros és a harmadik Hajdúszoboszló volt - írták.
Ugyancsak Hévíz volt az első a nemzetközi vendégek vidéki népszerűségi listáján, melynek második helyezettje Szeged lett, a harmadik Bük. A vidéki térségek közül a hazai és külföldi vendégek körében egyaránt a Balaton volt az első számú kedvenc. A hazai vendégek második, illetve harmadik választása a Mátra–Bükk és Budapest környéke volt, míg a nemzetközi utazók Bük-Sárvárt, valamint Debrecen és környékét keresték fel a legszívesebben.
Az NTAK adataiból az is látszik, hogy a romantika hétvégéje közel 60 százalékban a 25-54 közöttieket indította útnak, ugyanakkor az 55-64-évesek 13 százalékban, a 65 év felettiek pedig 8 százalékban képviseltették magukat a vendégek között. A közlemény kiemeli, hogy a február 14-i hétvégézők láthatóan gálánsabban költöttek, így szálláshely-szolgáltatók 15 százalékkal több, mintegy 7,5 milliárd forintos bevételnek örülhettek, mint a megelőző februári hétvége alkalmával. Sokan használták a romantikus ünneplésre SZÉP-Kártyáikat is, amellyel 349 millió forintot, közel 20 százalékkal többet fizettek szálláshelyeken, mint a megelőző hétvégén - áll a közleményben.

Így bukhatsz a török riviérán 530 ezer forintot pár nap alatt: csúnyán ráfázhat, aki erre nem figyel
Nyakunkon a június – a következő hetekben, hónapokban sokan veszik majd nyakukba a világot, és mennek hosszabb-rövidebb távolságokra nyaralni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Több mint 1000 drogériai és háztartási termék ára csökkent a SPAR-ban – intézd el a teljes bevásárlást egy helyen! (x)
Most még egyszerűbbé vált a bevásárlás: az INTERSPAR hipermarketekben több mint 1000 drogériai és háztartási termék ára csökkent.
-
Mobilalkalmazásból, 10 perc alatt, teljesen online igényelhető a Munkáshitel elsőként a Gránit Banknál (x)
A Gránit Banknál egyedülálló módon május 26-tól már mobilalkalmazásból is, teljesen online, 10 perc alatt igényelhető a Munkáshitel a banknál már számlával rendelkező ügyfelek számára. Új számlanyitás esetén akár 90.000 forintot is jóváír az igénylők számláján a pénzintézet.


