A fél országra figyelmeztetést adtak ki havazás miatt péntekre, három megyében hófúvás is lehet.
Elindult a Visit Hungary őszi-téli időszak belföldi forgalmát élénkítő országos kampánya, amelyben országszerte több mint 300 szálláshely-szolgáltató vesz részt - közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ).
Az érintett szolgáltatók az eltöltött éjszakák számától függetlenül január elejétől február végéig 20 százalékos kedvezményt biztosítanak a szállásért SZÉP-kártyával is fizető vendégeiknek. A kezdeményezésben részt vevő szálláshelyek kínálata megtalálható a Csodás Magyarország oldalán.
Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatóját, aki a kampány egyik céljáról a SZÉP-kártya költések ösztönzéséről elmondta, hogy bár a kártyabirtokosok az év első 9 hónapjában több mint 327 milliárd forintot használtak fel, szeptember végén a kártyákon még 92 milliárd forint állt rendelkezésre, mert egyidejűleg a feltöltések is nőttek.
Arra is kitértek, hogy az elmúlt évek vendégforgalmi statisztikái alapján a magyarok közül is egyre többen töltik a karácsonyt és az év utolsó napjait belföldi kikapcsolódással. A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai alapján ugyanakkor az ünnepi szezont követően trendszerűen visszaesik a belföldi turisztikai kereslet Magyarországon.
Kiemelték, hogy a csendesebb év eleji időszak kiegyensúlyozására, a január-februári foglalások ösztönzésére indította el a Visit Hungary országos marketingkampányát. A reklámok egyaránt szólnak a rövid kiruccanásokat és hosszú hétvégéket kereső fiatal felnőttekhez, a főszezonon kívül is rugalmasan utazni tudó idősebbekhez, valamint a kisgyermekes családokhoz.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.