A Tesco brit üzletlánc vezetésében váratlan változás történt: Matthew Barnes vezérigazgató távozik pozíciójából.

Budapestet Európa egyik legbarátságosabb és legjobb úti céljának választották a brit Condé Nast Traveller olvasói. A magyar főváros kiemelkedő helyezést ért el a rangos turisztikai magazin 2024-es közönségszavazásán, amely idén külön értékelte az Egyesült Királyság utazóinak véleményét.
Az idei szavazás során a brit olvasók nagyobb hangsúlyt fektettek az európai desztinációkra. A szavazók különböző kategóriákban, többek között szállodák, szigetek, városok és országok között választhattak, az egyes kategóriákon belül pedig további alkategóriák szerepeltek - számolt be a We love Budapest.
Budapest kimagasló eredményt ért el a legbarátságosabb európai városok rangsorában, ahol a második helyet szerezte meg Stockholm mögött. Az összesített európai városok listáján pedig a hatodik helyen végzett, olyan népszerű úti célokat megelőzve, mint Valencia, Stockholm, Bécs, Berlin és Milánó.
A magyar főváros vonzerejét a szavazók szerint elsősorban a számos gyógyfürdő, valamint az olyan ikonikus nevezetességek adják, mint a Lánchíd és a Budai Vár. Ezek az attrakciók évről évre vonzzák a turistákat, és hozzájárulnak Budapest nemzetközi népszerűségéhez.
A Condé Nast Traveller elismerése nem egyedülálló: a Time Out Travel nemrég a világ egyik "legmenőbb" környékének nevezte a budapesti Palotanegyedet, tovább erősítve a város pozícióját a nemzetközi turisztikai térképen. A részletes eredmények megtekinthetők a Condé Nast Traveller 2024-es közönségszavazásának hivatalos oldalán, ahol az érdeklődők további információkat találhatnak a többi díjazottról úti célról is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


