A Balaton népszerűsége megkérdőjelezhetetlen, a vízparti ingatlanok pedig a települési átlag kétszeresét érik

Minden harmadik utazó a Balatonon pihen az augusztus 20-ai négynapos hétvégén; Siófok, Hajdúszoboszló, Hévíz, Eger és Szeged vonzza a legtöbb vendéget - közölte a Szallas.hu szerdai foglalási adatokra épülő adatai alapján. A foglalások csaknem fele 3 éjszakára szól.
A foglalási portál adatai szerint a vendégek harmada a Balatonon üdül az államalapítás ünnepén. A foglalások mintegy 18 százalékánál választották az észak-magyarországi régió településeit, 11 százalékuk pedig a Dél-Alföldre szól. A foglalások száma alapján Siófok, Hajdúszoboszló és Hévíz vezeti a legnépszerűbb belföldi úti célok listáját. Az élmezőnyt Eger, Szeged, Gyula, Balatonfüred, Pécs, Zalakaros és Keszthely követi.
Kelemen Lili, a Szallas.hu sajtószóvivője a közleményben hozzátette, a foglalások mintegy 15 százaléka négy, 13 százaléka pedig egy éjszakára szól. Minden harmadik foglalásnál apartman, minden negyediknél pedig vendégház és hotel mellett döntöttek az utazók. A foglalások 28 százalékánál wellness-szálláshelyre esett a vendégek választása.
Az augusztus 20-ai távozási dátumú foglalások harmada 50-100 ezer forint értékű, 21 százalékuk 50 ezer forint alatti, minden ötödik 100 és 150 ezer forint közötti. Minden tizedik foglalásért 150-200 ezer forintot fizettek, és ugyanennyi az aránya a 200-300 ezer forint értékűeknek is. A foglalások 5 százalékánál 300 ezer forint felett költöttek. Továbbra is meghatározó tényező a belföldi turizmusban a SZÉP-kártya: az online fizetéses augusztusi foglalások 26 százalékánál választottak SZÉP-kártyás fizetést.
Címlapkép forrása: MTVA/Bizományosi: Róka László
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


