Geotechnikai vizsgálatok feltárták, hogy a talaj- és rétegvíz jelenléte a Szentgál és Városlőd-Kislőd közötti pályaszakasz vártnál gyorsabb romlásához vezetett,

Idén augusztusban is sok külföldi repül hozzánk a Sziget hetében. A Kiwi.com foglalási adatai alapján a legtöbben az Egyesült Királyságból, Romániából és Izraelből jöhetnek fesztiválozni, de jelentősen több dán, török, amerikai és német bulizóval is találkozhatunk, mint tavaly. A legtöbben a fesztivál első napján, augusztus 7-én érkeznek hazánkba.
A Kiwi.com foglalási adatai alapján a Sziget Fesztivál alatt Budapestre repülővel utazók többsége júliusban vette meg a repülőjegyét, amikor a repülőjegyek átlagára 149 euró volt. Júniusban is sokan foglaltak, ekkor átlagosan 173 euróért lehetett hazánk fővárosába repülőjegyet vásárolni.
A legforgalmasabb nap a Sziget Fesztivál első napja, azaz augusztus 7. lehet, hiszen a cseh utazási vállalat adatai alapján augusztus második hetében ekkor érkezhetnek hozzánk repülővel a legtöbben. Népszerűségben ezt követik a fesztivált megelőző napok: augusztus 5-e, majd 6-a.
Vannak olyanok is, akik nem az egész hetet töltik a fesztiválon, hanem esetleg egy-két konkrét koncert vagy pár nap kedvéért látogatnak a Szigetre. Ezt bizonyítja, hogy augusztus 9-én is számos külföldi érkezik Budapestre, és egyébként a repülővel érkezők egynegyede 4-10, míg háromnegyede 1-3 napot tölt hazánkban ebben az időszakban.
A Kiwi.com foglalási adatai alapján a legtöbben az Egyesült Királyságból, Romániából, Izraelből, Franciaországból és Spanyolországból érkeznek hozzánk, de idén több mint két és félszerannyi dán fesztiválózóval is találkozhatunk a Szigeten, mint tavaly. Törökországból csaknem dupla annyi bulizni vágyó érkezhet, mint tavaly, és számottevően több amerikai és német fiatal is repül Budapestre ebben az időszakban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


