A Cápák között legújabb epizódjában ismét izgalmas vállalkozói történetek bontakoztak ki.

2024 márciusában a turisztikai szálláshelyeken (kereskedelmi, magán- és egyéb szálláshelyeken) 1,1 millió vendég közel 2,8 millió vendégéjszakát töltött el. A vendégek száma 30, a vendégéjszakáké 25%-kal haladta meg az egy évvel korábbit. A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 22, a külföldivendég-éjszakáké 27%-kal emelkedett. 2024. január–márciusban a belföldi vendégek által eltöltött vendégéjszakák 15, a külföldiek 21%-kal haladták meg a turisztikai szálláshelyeken az előző év azonos időszakit.
2024. márciusában vendégek száma összességében 30, a vendégéjszakáké 25%-kal nőtt a turisztikai szálláshelyeken. A vendégéjszakák 72%-át a kereskedelmi szálláshelyek adták, ahol a forgalom 19%-kal volt nagyobb az előző évinél. A magán- és egyéb szálláshelyeken 43%-kal több vendégéjszakát regisztráltak, mint egy évvel korábban.
A belföldi vendégek száma 23, a vendégéjszakáké 22%-kal nőtt az előző év azonos hónapjához képest. A vendégek száma 586 ezer, az eltöltött vendégéjszakáké 1,3 millió volt a turisztikai szálláshelyeken, ezen belül a kereskedelmi szálláshelyeken 431 ezer vendéget és 973 ezer vendégéjszakát regisztráltak. Utóbbiak 78%-át szállodákban töltötték el, ahol a vendégéjszakák száma 19%-kal magasabb volt az egy évvel korábbinál. A magán- és egyéb szálláshelyeken eltöltött belföldivendég-éjszakák száma 37%-kal nőtt 2023 márciusához mérten. A belföldivendég-éjszakák száma minden turisztikai térségben bővült az előző év azonos időszakához képest, a legnagyobb mértékben Sopron–Fertő és Gyula térségében, 69, illetve 33%-kal. A Balatonnál 26, Budapesten 13%-kal emelkedett a turisztikai szálláshelyeken eltöltött belföldivendég-éjszakák száma.
A külföldi vendégek száma 39, a vendégéjszakáké 27%-kal nőtt az előző év azonos hónapjához viszonyítva. A turisztikai szálláshelyekre érkezett 546 ezer vendég 1,4 millió vendégéjszakát töltött el, amelyek közül 389 ezer vendéget és 1,0 millió vendégéjszakát a kereskedelmi szálláshelyeken regisztráltak. Utóbbiak 84%-át szállodákban töltötték el, ahol a vendégéjszakák száma 21%-kal meghaladta az egy évvel korábbit. A magán- és egyéb szálláshelyeken eltöltött külföldivendég-éjszakák száma 47%-kal nőtt 2023 márciusához mérten. A külföldivendég-éjszakák száma Debrecen és térségében, illetve a Mátra–Bükk turisztikai térségben egyaránt 61%-kal bővült, míg Gyula és térségében 18%-kal csökkent az előző év azonos időszakához viszonyítva. A Balatonnál 38, Budapesten 27%-kal emelkedett a turisztikai szálláshelyeken eltöltött külföldivendég-éjszakák száma.
Összesen 21 513 turisztikai szálláshely, ezen belül 2 236 kereskedelmi, illetve 19 277 magán- és egyéb szálláshely fogadott vendégeket. A kereskedelmi szálláshelyek közül 917 szálloda és 962 panzió volt nyitva március egy részében vagy egészében.
A kereskedelmi szálláshelyeken az összes bruttó árbevétel 47,2 milliárd forint volt, folyó áron 33%-kal magasabb az egy évvel korábbinál.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 307 398 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 094 forintos törlesztővel az Erste Bank nyújtja (THM 10,83%), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 70 482 forintos törlesztőt (THM 10,61%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Széchenyi Pihenőkártyával folyó áron 5,7%-kal többet, közel 2,4 milliárd forintot költöttek a kártyatulajdonosok a kereskedelmi szálláshelyeken az előző év azonos hónapjához viszonyítva.
2024. január–márciusban az előző év azonos időszakához képest a turisztikai szálláshelyeken 18%-kal több, összesen 7,1 millió vendégéjszakát regisztráltak. A belföldi vendégek 15, a külföldiek 21%-kal több (3,4 millió, illetve 3,7 millió) vendégéjszakát töltöttek el a turisztikai szálláshelyeken.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


