A szigorú szabályozás hátterében biztonsági megfontolások állnak.

A légitársaságok lassan visszatérnek a 2019-es forgalmukhoz, ami azt jelenti, hogy a pandémia előtti forgalom 75 százalékára küzdötték vissza magukat. Azonban az árak 40 százalékkal emelkedtek az elmúlt 4 évben.
Az elmúlt években 40 százalékkal emelkedtek meg a repülőjegyárak, ami leginkább a koronavírusnak tudható be, illetve az azzal járó leállással. A Népszavának ezzel kapcsolatban Bakó Balázs, a Magyar Utazási Irodák Szövetségének (MUISZ) szóvivője most arról beszélt, hogy a 2019-es kapacitásnak úgy a 75 százalékán teljesít a szektor.
Az áremelkedés hátterében a szakértő szerint a lezárások mellett ott vannak még a folyamatosan emelkedő üzemanyagárak, illetve az is árfelhajtó tényező, hogy még mindig sok munkavállaló hiányzik a repterekről. Itt pedig nemcsak budapesti földi kiszolgálásról van szó, ugyanis Európa összes nagy repülőterén probléma van. Amíg pedig nem tudják pótolni a személyzetet, addig nem tudnak több járatot indítani. A munkaerőhiány tehát komoly teljesítmény-visszafogóerőt jelent.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


