A nyári szezon első hétvégéjén káoszba fulladt a balatoni vasúti közlekedés, több ezer utas vesztegelt órákon át Kelenföldön.

Egy nap alatt 50 kilót is eladtak ebből a díjnyertes fagyiból a Balatonnál: indén ez lesz a sláger?
Május 19 -én, tizedik alkalommal szervezték meg a Balaton Fagyija választást, az azóta eltelt szűk egy hónap alatt rendkívüli volt az érdeklődés a díjnyertes fagylalt iránt - közölte a Balatoni Turizmus Szövetség. Az elmúlt tíz év alatt a nyertes fagylaltozók igazi turista zarándokhellyé váltak Fekete Tamás, a szövetség alelnöke szerint.
Idén a Balatonalmádiban található Amaretto fagyizó nyerte a versenyt. A fagylaltozó szakmai munkáját irányító Varga Tamás elmondta: már a pünkösdi hétvégén, egy nap alatt 50 kilót is eladtak a nyertes fagylaltból. Így abszolút favorit lett a homoktövises mangósorbet.
1996-ban nyitott az üzlet Almádiban, és szerencsére mindig szép forgalmunk volt, de most szinte nincs olyan vendégünk, aki ne hallott volna arról, hogy milyen eredményt értünk el a versenyen. Igen jó reklám ez nekünk, van felhajtóereje, ennek megfelelően sokat eladunk a díjnyertes fagylaltból. A pünkösdi hosszú hétvégén naponta elment belőle tíz tégely, azaz 40-50 kiló, de ebből az egy ízből azóta is eladunk legalább harmincat a hétvégi időszakban. Elmondhatom tehát, hogy jelenleg a legjobban fogyó fagyijaink közt tartjuk számon. A nagy kedvencek, mint a pisztáciás csokibomba vagy a velencei álom fantázianevű fagylalt mellett a homoktövises mangó lett az egyik legkeresettebb az Amarettóban
- mondta Varga Tamás, aki több mint húsz éve készít fagyit, nagy kísérletező, így állt össze ez a nem mindennapi ízkombináció is. Éskovács Péter, a kampány kommunikációs tanácsadója szerint a Balaton sajtója ennél is jobb lehetne, de a legtöbb balatoni vállalkozó nem igazán extrovertált, nem igazán foglalkoznak azzal, hogy publicitást szervezzenek termékeik, szolgáltatásaik köré.
Ez a fajta zárkózottság az egyik oka annak, hogy mindig csak ugyanaz a tizenöt-húsz étterem, kávézó, boràszat szerepel a sajtóban. Ezek tulajdonosai nyitottabbak az új kommunikációs felületek használata iránt, rendszeresen találkoznak újságírókkal és eljárnak olyan turisztikai fórumokra is, amelyek segítségével képesek népszerűsíteni saját szolgáltatásaikat
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- mondta el. Fekete Tamás, a Balatoni Turizmus Szövetség alelnöke szerint: legalább ötször ennyi, ha nem több azoknak kulináris helyszínek száma, amelyek megérdemelnék, hogy figyelmet kapjanak a médiában különleges kínálatuk miatt.

Ez kellett még a hosszú hétvége előtt: lehalt a fizetési rendszer, nehézkes a jegyvásárlás utazáshoz
Akadozik az OTP Simple kártyás fizetés a MÁV-alkalmazásban és az Elvira-rendszerben, a szolgáltató megkezdte a hiba elhárítását
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


