Eladó a Káptalantóti piac azon területe, amelyen az egyetlen állandó vendéglátóhely is működik, a telken 30 árusnak állandó bérleti szerződése van.
Egy nap alatt 50 kilót is eladtak ebből a díjnyertes fagyiból a Balatonnál: indén ez lesz a sláger?
Május 19 -én, tizedik alkalommal szervezték meg a Balaton Fagyija választást, az azóta eltelt szűk egy hónap alatt rendkívüli volt az érdeklődés a díjnyertes fagylalt iránt - közölte a Balatoni Turizmus Szövetség. Az elmúlt tíz év alatt a nyertes fagylaltozók igazi turista zarándokhellyé váltak Fekete Tamás, a szövetség alelnöke szerint.
Idén a Balatonalmádiban található Amaretto fagyizó nyerte a versenyt. A fagylaltozó szakmai munkáját irányító Varga Tamás elmondta: már a pünkösdi hétvégén, egy nap alatt 50 kilót is eladtak a nyertes fagylaltból. Így abszolút favorit lett a homoktövises mangósorbet.
1996-ban nyitott az üzlet Almádiban, és szerencsére mindig szép forgalmunk volt, de most szinte nincs olyan vendégünk, aki ne hallott volna arról, hogy milyen eredményt értünk el a versenyen. Igen jó reklám ez nekünk, van felhajtóereje, ennek megfelelően sokat eladunk a díjnyertes fagylaltból. A pünkösdi hosszú hétvégén naponta elment belőle tíz tégely, azaz 40-50 kiló, de ebből az egy ízből azóta is eladunk legalább harmincat a hétvégi időszakban. Elmondhatom tehát, hogy jelenleg a legjobban fogyó fagyijaink közt tartjuk számon. A nagy kedvencek, mint a pisztáciás csokibomba vagy a velencei álom fantázianevű fagylalt mellett a homoktövises mangó lett az egyik legkeresettebb az Amarettóban
- mondta Varga Tamás, aki több mint húsz éve készít fagyit, nagy kísérletező, így állt össze ez a nem mindennapi ízkombináció is. Éskovács Péter, a kampány kommunikációs tanácsadója szerint a Balaton sajtója ennél is jobb lehetne, de a legtöbb balatoni vállalkozó nem igazán extrovertált, nem igazán foglalkoznak azzal, hogy publicitást szervezzenek termékeik, szolgáltatásaik köré.
Ez a fajta zárkózottság az egyik oka annak, hogy mindig csak ugyanaz a tizenöt-húsz étterem, kávézó, boràszat szerepel a sajtóban. Ezek tulajdonosai nyitottabbak az új kommunikációs felületek használata iránt, rendszeresen találkoznak újságírókkal és eljárnak olyan turisztikai fórumokra is, amelyek segítségével képesek népszerűsíteni saját szolgáltatásaikat
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- mondta el. Fekete Tamás, a Balatoni Turizmus Szövetség alelnöke szerint: legalább ötször ennyi, ha nem több azoknak kulináris helyszínek száma, amelyek megérdemelnék, hogy figyelmet kapjanak a médiában különleges kínálatuk miatt.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.