Különös jelenetre lett figyelmet a Pénzcentrum olvasója a II. kerületben: német rendőrautók sorakoztak az egyik irodaház előtt, ahol többek között egy bankfiók is van.

A Wizz Air újabb egyiptomi járattal bővíti magyarországi kínálatát: június 15-től a Wizz Air weboldalán és mobilapplikációjában megkezdődött a Budapest-Kairó útvonal jegyértékesítése. A Kairóba tartó első járat október 30-án hagyja majd el a magyar fővárost.
A Wizz Air idén október végétől kezdve hetente 3 járatot indít az Egyiptomi Arab Köztársaság fővárosába, Kairóba. A járatok hétfői, szerdai és pénteki napokon közlekednek majd Budapestről. Az arab világ és a Közel-Kelet kulturális csomópontja számos lenyűgöző látnivalóval várja az odalátogatókat, ideális úti cél lehet mindazok számára, akik ókori történelmi emlékeket szeretnének megcsodálni, és lélegzetelállító látványban részesülni.
ÚTVONAL | JÁRATSŰRŰSÉG | INDULÁS DÁTUMA | VITELDÍJAK |
Budapest – Kairó | heti 3x | 2023. október 30. | 18 690 forinttól |
„Nagy örömünkre szolgál, hogy bejelenthetjük legújabb útvonalunkat, amely immár a harmadik egyiptomi Wizz Air desztináció Magyarországról, így évente már több mint 170.000 jegyet kínálunk Magyarországról az észak – afrikai országba utazni vágyóknak. Az új járat is bizonyítékként szolgál arra, hogy a lehető legnagyobb választékot igyekszünk kínálni utasaink számára desztinációink folyamatos bővítésével. Alig várjuk, hogy hamarosan a fedélzeten üdvözölhessük az erre az egzotikus úti célra repülő utasainkat is” – nyilatkozta Trubek Zsuzsa, a Wizz Air kommunikációs menedzsere.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


