Vegyesen mozgott a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben csütörtök estére a reggeli szintekhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

Régi-új "étteremlánc" robog át Magyarországon: fillérekért van a gulyás, sör, szendvics, süti is
380 forint a Pilsner Urquell, 290 forint a Bernard, 540 forint a cider, 380 forint egy sonkás-sajtos croissant, 150 forint egy szelet süti, 1500 forint egy marhagulyás, jól hangzik? Pattanj vonatra, a büfékocsikban ilyen árak várnak.
A langyos sör, állott Balaton-szelet és a több ezer forintos rántotta, no meg persze a fasírtos zsemle már a múlté, a büfékocsik mostanra teljesen megújultak: tiszták, szépek, sőt, kifejezetten olcsón árulják termékeiket. Egy olvasónk (na jó, kollégánk) ma reggel indult Budapestről Prágába, és igencsak elcsodálkozott az árakon, küldött is nekünk néhány fotót.
Ezeken jól látszik, hogy a fél literes Pilsner Urquell sör 380 forintba kerül, a Bernard sör 290 forintba, a 0,33-as Jablecny cider 540 forintba. A sonkás-sajtos croissant 1 euró, azaz 380 forint, a mákos torta és az összes többi sütemény 0,4 euró, 150 forint, az egytálételek, mint például a töltött krumplis knédli, a marhagulyás zsemlegombóccal, a currys csirke vagy a paradicsomos rizottó pedig mindössze 1520 forint. Ennyiért még az Ikeában sem lakhatunk jól.

Vásárolni azonban csak azok tudnak a cseh vasút büfékocsijában, akiknek van érvényes jegyük a járatra.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


