Kelet-Európa egyik legnépszerűbb tengerparti üdülőhelyén található, 397 szobás, felnőtteknek szóló szálloda all-inclusive élményt kínál.

Az idei év első nyolc hónapjában 27 százalékkal több magyar járt Horvátországban, mint tavaly, a vendégéjszakák száma pedig 19 százalékkal növekedett 2021-hez képest - közölte a Horvát Idegenforgalmi Közösség magyarországi képviseletének igazgatója pénteken, Budapesten sajtótájékoztatón.
Ivana Herceg elmondta: augusztus végéig 522,3 ezer magyar vendég 2732 ezer éjszakát töltött az adriai államban. Tavaly az év első nyolc hónapjában 409,9 ezer magyar turista esetében 2302 ezer vendégéjszakát regisztráltak. A rekordévnek számító 2019-ben ugyanebben az időszakban 568,7 ezer magyar turista 2952 ezer éjszakán át tartózkodott Horvátországban. Az időarányos adatok mindössze 7-8 százalékkal maradnak el az akkori kimagasló számoktól - ismertette a turisztikai szakember.
A magyar vendégek számára idén is a legnépszerűbb régió a Kvarner-öböl térsége, amelyet az Isztriai-félsziget, majd Zadar, Split és Sibenik régiója követte népszerűségben. Az egyes településeket illetően Crikvenica, Vir és Rovinj volt 2022-ben is a leglátogatottabb. Ivana Herceg hozzátette még: szeptember 15-ig további 30 ezer magyar utazott Horvátországba, ahol 170 ezer éjszakát töltöttek. Ezek az adatok 62 és 50 százalékos emelkedést mutatnak 2021-hez képest.
A korábbi közlések szerint 2021 egészében több mint 450 ezer magyar turista 2,5 millió vendégéjszakát töltött az adriai országban, ez a vendégszámban az előző évhez képest 103 százalékos, a vendégéjszakákban pedig 90 százalékos bővülést jelentett. A 2019-es rekordévben 644 ezer magyar vendég csaknem 3,3 millió éjszakát maradt Horvátországban.

Fejvesztve menekülnek a turisták, kitört az Etna Szicíliában: mi lesz a már lefoglalt nyaralásokkal?
A Szicília keleti részén található Etna vulkán újra kitört, fekete füstöt bocsátva ki, ami akár 6400 méter magasságba is felszállhat.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


