Magyarország és Szlovákia nem kapott meghívást az EU keleti határa mentén létesítendő tervezett „drónfalról” szóló magas szintű videokonferenciára.

A pandémia alatti bevételkiesés és a gyenge forint miatt többet már most is többet kell fizetnünk a repülőjegyekért, mint a három évvel ezelőtt, azonban nagyon úgy tűnik, az üzemanyag-hiány végleg betehet az olcsó repülésnek – írja a Világgazdaság.
Az emelkedő olaj- és üzemanyagárak miatt a közlekedés minden formája drágul, így a repülés is. Willie Walsh, a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) főigazgatója arra figyelmeztetett, hogy valószínű, már idén nyár végén is többet kell fizetni a légi közlekedést választóknak.
Az utasok dolgát tovább nehezíti a reptereken tapasztalható általános káosz, ugyanis aszektorban globális probléma a munkaerőhiány a járvány után. Walsh egyébként ezt még az üzemanyag-hiánynál is komolyabb gondnak tartja jelenleg. Szerinte a háború a lehető legrosszabbkor jött a szektornak, ugyanis éppen talpra állt volna a légi közlekedés a Covid-válságból, mikor kitört az orosz-ukrán konfliktus, ezzel pedig az egekbe szállt az üzemanyagok ára.

-
AI és a magyar munkaerőpiac: kit hoz előnybe, és kit sodor partvonalra?
Sólyom Balázst, a Trendency Zrt. adatüzletágának vezetőjét kérdeztük.
-
Most kiderül, hogy mennyire AI-ready a hazai kkv szektor – Töltsd ki a kérdőívet!
A kérdőív kitöltése 5 perc.
-
Készpénz helyett digitális: így fizet ma Magyarország - videó
2024-ben az elektronikus tranzakciók száma pedig meghaladta a 2,5 milliárdot.
-
Új korszakot indít a Lidl (x)
Húsz év alatt a Lidl Magyarországon nemcsak piacvezető élelmiszerlánccá vált, hanem olyan közösségi szereplővé is


