Eladó a Káptalantóti piac azon területe, amelyen az egyetlen állandó vendéglátóhely is működik, a telken 30 árusnak állandó bérleti szerződése van.
A belföldi vendégek által szállodákban, apartmanokban eltöltött éjszakák száma több mint másfélszeresére nőtt idén májusra. A külföldi vendégek általi foglalások száma pedig több mint hatszorosára emelkedett.
A belföldi vendégek által a kereskedelmi szálláshelyeken1 (szállodákban, panziókban, kempingekben, üdülőháztelepeken, valamint közösségi szálláshelyeken) eltöltött éjszakák száma – elsősorban a járványügyi korlátozások miatti alacsony bázis következtében – 2022. májusban több mint másfélszeresére nőtt 2021 azonos hónapjához viszonyítva, azonban 22%-kal elmaradt a Covid19-járvány kitörése előtti, 2019. májusi értéktől. A külföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma több mint hatszorosára emelkedett, de még így is 40%-kal kevesebb volt a 2019 azonos időszakinál.
A belföldi vendégek száma közel kétszeresére, a vendégéjszakáké több mint másfélszeresére növekedett. A vendégszám 451 ezer, az eltöltött vendégéjszakáké 921 ezer volt. Az éjszakák 69%-át szállodákban töltötték, számuk az egy évvel korábbihoz viszonyítva mintegy másfélszeresére emelkedett. A panziókban és a közösségi szálláshelyeken a forgalom 1,2-, illetve 3,7-szeresére nőtt a tavaly májusihoz képest. A legnépszerűbb turisztikai régiók a Balaton és Budapest–Közép-Duna-vidék voltak, ahol a belföldivendég-éjszakák 24, illetve 16%-át regisztrálták.
A külföldi vendégek száma több mint hét és félszeresére, a vendégéjszakáké több mint hatszorosára emelkedett. A szálláshelyekre érkezett 324 ezer vendég összesen 847 ezer vendégéjszakát töltött el. A vendégéjszakák 82%-át szállodában töltötték, ez hat és félszeres bővülés 2021 májusához mérten. A legnépszerűbb turisztikai régió Budapest–Közép-Duna-vidék volt, ahol a külföldivendég-éjszakák 62%-át regisztrálták.
A KSH információi szerint a bruttó árbevétel a szektorban közel háromszorosára, 43 milliárd forintra emelkedett májusban az előző évi azonos időszakhoz képest. A felmérés arra is kitért, hogy a Széchenyi Pihenőkártya népszerűsége csökkent, a kereskedelmi szálláshelyeken ugyanis 11 százalékkal kevesebbet, összesen 2,1 milliárd forintot fizettek a kártyatulajdonosok. Ezzel párhuzamosan a kereskedelmi szálláshelyeken több mint háromszorosával több, összesen 6,9 millió vendégéjszakát regisztráltak. A belföldi vendégek kétszeresével, a külföldiek több mint hatszorosával több (3,6, illetve 3,3 millió) vendégéjszakát töltöttek a kereskedelmi szálláshelyeken.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.