Átmenetileg akadozik a közösségi közlekedés jegyvásárlási funkciója a fizetési szolgáltatónál fellépett hiba miatt

Villámgyorsnak kell lenni, ha mobiljeggyel utaznánk: könnyen pórul járhatunk, ha így villamosozunk Budapesten
Roppant fürgének és tájékozottnak kell lenniük azoknak, akik mobiljeggyel vennék igénybe a BKK szolgáltatásait Budapesten. Ígéretből persze nincs hiány és a szolgáltató állítólag már dolgozik is az új rendszer kidolgozásán - derül ki az RTL Híradó riportjából.
Fürgének és tájékozottnak kell lenniük azoknak, akik mobiljeggyel szeretnének utazni a fővárosi villamosokon. A digitális jegyeket ugyanis – a buszokkal ellentétben – csak a szerelvények külső oldalán lehet érvényesíteni. A művelet az RTL Híradó stábjának tapasztalata szerint sem mindig problémamentes.
A probléma alapja, hogy a villamoson belül nincs olyan QR-kód, amivel az utas érvényesíthetné a jegyét, sami egyszerűen olyan, mintha korábban a lyukasztók az ajtók külsejére lettek volna felszerelve, nem pedig az utastérben. A BKK egy új rendszer bevezetését ígéri, amivel gyorsabbá válhat a mobiljegyek érvényesítése.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


