Miközben a hivatalos euróárfolyam 400 forint felett jár, Budapesten bőven találni olyan helyeket, ahol ennél jóval erősebbre tartják a forintot.

Szerdától sűrűbben jár a repülőtéri 100E autóbusz, a jegy ára júliustól 900 forintról 1500-ra emelkedik - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
A közleményben azt írták, a koronavírus-járvány enyhülésének és a turizmus újraéledésének köszönhetően nőtt a 100E autóbusz kihasználtsága, ezért a Deák Ferenc tér és a Liszt Ferenc-repülőtér között közlekedő jármű szerdától gyakrabban közlekedik. Napközben minden nap 10 percenként indul, kedden, szerdán és csütörtökön 8 és 9 óra között az eddigi 15 perc helyett 12 percenként, hajnalban és késő este pedig további járatok segítik az utazást. Éjszaka 25 perccel később, 1 óra 30 perckor indul a belváros felé az utolsó busz.
Ugyanakkor július 1-jétől 1500 forintba kerül a repülőtéri buszra a jegy. A BKK kiemelte, hogy a jelentősen emelkedő fenntartási költségek ellenére továbbra is garantálni kívánják a stabil működést. A 100E vonalon egy korábbi felmérés szerint az utasok 83 százaléka külföldi, aki csak alkalmi jelleggel használja a BKK szolgáltatásait, és a 3,7 eurós árszintet - amely jelenlegi árfolyamon számítva hozzávetőleg 1500 forint - az utasok nagy része elfogadhatónak tartaná. A budapesti repülőtéri vonaljegyhez hasonló termékek ára Londonban 3000 forinttól indul, Párizsban 3500-4200, Bécsben 2800, Prágában 1300-1400 forint.
A buszok a reptér felé csak a Kálvin térnél állnak meg - az éjszakai járatokról való átszállást megkönnyítve 3 óra 32 perckor és 4 óra 02 perckor az Astoriánál is megállnak a járatok -, míg a Deák Ferenc tér felé tartó buszokról a Kálvin tér mellett az Astoriánál is le lehet szállni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.


