Hamarosan megkezdődik a szentjánosbogarak csodálatos rajzása az Alcsúti Arborétumban is, amely Szentivánéj időszakában a leglátványosabb.

A mediterrán országokban is véget ért a fűtési szezon, amelynek során a lakosság a tavalyi tarifák dupláját fizette ki. Végre enyhül a koronavírus-járvány is, így szabad az utazás, érkezhetnek a turisták a tengerparti üdülőhelyekre. Fellélegezhetnének tehát, de Spanyolország, Olaszország és Görögország mégsem jó kedvvel várja a nyarat, hiszen újabb nehézséggel kell megküzdeniük, mégpedig a villamos energia árával - írja a Magyar Nemzet. A tipikusan áramfogyasztási csúcsokkal tűzdelt légkondiszezonban ugyanis az idén legalább másfélszer annyit kell majd fizetniük az egységnyi áramért, mint tavaly ilyenkor, de még nem látni a drágulás végét, nem látni, hová jutnak az energiaárak a háború miatt.
Jelentős áremelkedést tapasztaltak az elmúlt évben a jelentősebb gazdasággal rendelkező mediterrán országok. Spanyolország, Olaszország és Görögország nem tud örülni a világjárvány enyhülésének, mert a villamos energia megállíthatatlanul drágul, a turistaszezon pedig egyenlő a légkondiszezonnal. Az energiaárak növekedése pedig már most jelentős probléma, sok helyen már most nehézséget okoz a rezsiszámlák kifizetése. Ez nem jó hír a turizmusból élő vállalkozások számára, és valószínűleg a turistáknak sem idén.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


