Munkahelyváltáskor a tapasztalt dolgozók többsége könnyen alkalmazkodik az új környezethez, kedveli a kollégáit és nehéz kibillenteni a nyugalmából.
Február 16-án indult útjára a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány legújabb kampánya. A nagyívű elnevezés; Karrier a turizmusban - Turisztikai szakmák népszerűsítése a munkaerőpiaci kihívásokra reagálva mögötti szándék egyszerű és átlátható: elérni, hogy a fiatal generáció valódi karrierlehetőséget lásson a turizmus-vendéglátás szektorban.
A vírus mögött érkező gazdasági válság alapjaiban rengette meg a vendéglátást és a turizmust. A tetszhalál utáni ébredezés újabb most nehézséget hozhat: A koronavírus-járvány komoly hatást gyakorolt a turizmus-vendéglátás szakmákra. Az új kampány egyszerre segíti a munkavállalók bizalmának visszaépítését, emellett mankóként szolgál a továbbtanulás előtt álló diákok, munkavállalók számára is, hogy perspektívát, karrierutat mutasson.
A program növeli a szakmák presztízsét, társadalmi elfogadottságát és elismeri a kiemelkedő teljesítményt nyújtó szakembereket, ezzel is segítve az ágazat kultúrájának fejlődését Magyarországon.) Pedig ezen a területen rengeteg izgalmas karrierlehetőség várja a fiatalokat: nemcsak pincérre, szakácsra, cukrászra van óriási szükség, de a szakma tárt karokkal várja a leendő baristákat, conciergeket vagy épp szaunamestereket is.)
Vendéglátási és turisztikai szakemberek egy csoportja most azért fogott össze, hogy sikerüljön a hazai fiatalok érdeklődését is felkelteni a pálya iránt, megmutatva annak izgalmas világát. A projekt elsődleges célja, hogy a pálya- illetve szakmaválasztás előtt álló fiatalok inspiráló, tartalmas és menő életpályamodelleket látva újra kedvet kapjanak vendéglátósnak, szállodásnak lenni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.