Az angliai Tees-völgy turizmusának volumene jelentős növekedést mutatott az elmúlt évben.
Egyes ágazatok cégei szinte egyáltalán nem vásároltak műszaki cikkeket tavaly a pandémia miatt. Szakértők szerint a turizmus fellendülésével viszont már most ötödével nőtt az egyes kategóriák forgalma főként e szektor beszerzéseinek köszönhetően.
Az elmúlt egy évben egyes ágazatok cégei teljesen eltűntek a műszaki cikkek vásárlói közül, miután sokuk elhalasztotta beszerzéseit a pandémiát kísérő gazdasági hanyatlás miatt. A legnagyobb visszaesést egyes kereskedelmi területeken, valamint a turizmusban működő vállalatoknál tapasztalta az egyik vezető hazai áruházlánc, a MediaMarkt.
A vállalat adatai szerint a vállalati keresletben tapasztalt visszaesést több kereskedőnél is ellensúlyozta az egészségügynek az előző évihez képest megnövekedett igénye 2020-ban, például az egészségügyben felerősödött az igény a műszaki eszközparkok bővítésére vagy modernizálására - írják friss közleményükben.
A vállalati ügyfelek kiszolgálásából származó forgalmuk tavalyi 10%-os növekedéséhez ezen kívül, az otthoni munkavégzésre való átállás is nagymértékben hozzájárult. Az irodák kényelmét és tisztaságát biztosító berendezések helyett a biztonságos otthoni munkavégzéshez elengedhetetlen számítástechnikai eszközöket és kiegészítőket vásároltak a cégek munkavállalóik számára.
Szilágyi Gábor, a MediaMarkt ügyvezető igazgatója szerint ezek iránt a termékek iránt megnövekedett igényt nem volt könnyű kielégíteni, hiszen az egész világra kiterjedő időszakos korlátozások miatt volt terület, ahol részlegesen leállt hosszabb-rövidebb időre a gyártás, így bizonytalanná vált a szállítás is, viszont mostanra már a kedvező magyarországi járványadatok miatti korai nyitás érzékelteti hatását a forgalomban. A vállalatoknál, állami intézményekben elkezdték pótolni az elmaradt beszerzéseket, de az ébredező ágazatok közül is kitűnik a szállodai, vendéglátóipari szektor beruházási dinamikája.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el, havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Az elmúlt egy, másfél hónapban nekik köszönhetően erőteljesen nőtt a céges vásárlások száma és értéke a háztartási kis- és nagygépek körében
– ismertette Szilágyi. A számok egészen megdöbbentőek: a háztartási kis- és nagygépek, valamint televíziók terén 2019 azonos időszakához – vagyis a járvány előtti évhez – képest is 160%-os átlagos növekedést tapasztalunk. Megjelentek újra vásárlóink között a nagyobb szállodák, fizetővendég-szolgáltatók, üzletek és vendéglátóipari egységek. Úgy tűnik a vendéglátóipar talpon maradt szereplői intenzív és hosszú szezonra készülnek. Első lépésben elavult, elromlott eszközparkjukat cserélik le.”
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.