A BKK közleménye szerint a gépjárművek behajtásának korlátozásával elkerülhetők a reggeli és délutáni torlódások.

Egyre népszerűbb a mobiljegy, ma már minden tizedik BKK-bérletet telefonon vásárolnak a fővárosban közlekedők, emellett folyamatosan nő a visszatérő vásárlók aránya is, azaz egyre többen vannak azok, akik végleg lecserélik a papír alapú jegyeket és bérleteket - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
A közleményben emlékeztettek, két éve váltották meg az első mobiljegyet Budapesten, amelyből azóta csaknem 800 ezret vásároltak. Annak bevezetése után alig több mint 9 hónappal a közlekedési mobiljegy forgalma már átlépte a szimbolikusnak számító 1 milliárd forintos összértéket.
A telefonon megvásárolható és használható digitális jegyek és bérletek népszerűsége folyamatosan emelkedett az elmúlt 24 hónapban. Az idei év első hónapjaiban a BKK által értékesített jegyeknek és bérleteknek már több mint 10 százalékát mobiljegyként vásárolták - írta a társaság. Közölték azt is, ma már 175 ezren használják rendszeresen a mobiljegyet utazásuk során.
A visszatérő vásárlók aránya folyamatosan növekszik. A bérlet típusú termékek közül a legnépszerűbb a havi Budapest-bérlet, illetve a felsőoktatásban és a közoktatásban tanulóknak szóló Havi Budapest-bérlet. Az eseti termékek közül a BKK Budapest 24 órás jegy volt a legnépszerűbb a vásárlók körében - olvasható a BKK közleményében.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


